all in all decent - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Nokia

3,0
20 dec 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good ambiance and place to work, decent opportunities grow, great people around, work-personal life balance is good at managerial level.

Minpunten

very bleak opportunities to tour abroad, compensations, hikes and incentives not up to the mark.

Ontdek andere reviews over Nokia

5,0
11 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great team and learning throughout

Minpunten

No cons as such, lesser pay maybe

4,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Work/life balance, benefits, inclusive workplace, new market opportunities (AI), evolving corporate culture

Minpunten

Layoffs, pay raises that lag inflation, slow revenue growth hinders career advancement

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle