1,0
15 mrt 2011
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
working with animals, girls in the salon are fun, benefit package, groomer comission is not bad, lots of cute animals on a daily basis
Minpunten
micro managed to death, zero respect for employees, working all weekends and holidays, very overworked, stressful environment, late hours, rude customers