Pluspunten
Dagen zonder nachten werken
Minpunten
Het management zorgt alleen voor het management. Ook moet je je in hun kring bevinden om in het bedrijf te kunnen groeien plus ze tonen zo veel vriendjespolitiek dat het merkbaar is. Je harde werk wordt misschien voor korte tijd opgemerkt totdat je één klein foutje maakt, dan zullen ze het tegen je gebruiken als je om opslag vraagt en ze zullen het in een oogwenk ter sprake brengen. Wat betreft de veiligheid: het is er wel, maar als je een suggestie geeft over hoe je de werklast kan verlichten om het makkelijker en veiliger te maken, dan wordt dat weggegooid omdat de klant het laatste woord heeft en niet het managementteam. Waarom? Omdat het managementteam zich in dezelfde kring bevindt als de klant, is er sprake van een groot belangenconflict. Er is een klein verschil tussen het creëren van een goede werkrelatie met de klant tot op zekere hoogte. Echter, als je je niet in dezelfde kring bevindt, zal je nooit opklimmen en zal er nooit sprake zijn van een salarisverhoging, tenzij je in dezelfde kring zit.