geoscience intern - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Shell

4,0
29 mei 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great place to work. nice building in downtown calgary. working on interesting projects with a nice team. great work life balance. great projects interesting people to work with. in general it was a very good experience. great company to work for

Minpunten

weird obsession with safety. lots of corporate culture things. no cafeteria on site, so you had to leave to get lunch every day. hr is generally slow- but shell canada is better than royal dutch shell

Ontdek andere reviews over Shell

5,0
31 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and has good benefits

Minpunten

None really, just a lot of work

5,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great, collaborative culture. Friendly people

Minpunten

Frequent strategy changes by leadership lead to uncertainty for employees

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle