Excellent place to work. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Shell

5,0
2 jun 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Excellent job opportunities and professional growth.

Minpunten

I have nothing bad to say about working in Shell.

Ontdek andere reviews over Shell

5,0
8 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Shell is a wonderful company to work for. They truly support your continued development and many employees have been here for 20+ years. The work culture is one that provides a feeling of true psychological safety.

Minpunten

There are lots of meetings.

3,0
26 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good management and coworkers i had.

Minpunten

Too many gas spills in area

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle