Pluspunten
Mijn directe collega's behoorden tot de besten waar ik ooit mee gewerkt heb. Het soort mensen waar je graag een drankje na het werk mee zou drinken of die je een troostende schouder bieden. De zorgverzekering en de snacks in de keuken waren ook een van de beste die ik ooit genoten heb.
Minpunten
Het ondersteuningspersoneel werd vaak behandeld als tweederangsburgers. Telkens wanneer er een bedrijfsevenement was, werd de afdeling ondersteuning niet uitgenodigd. Het management is ook sterk ontkoppeld van de behoeften van het bedrijf en de afdeling. Verzoeken, veranderingen en suggesties werden altijd aangehoord maar vervolgens doorgaans het raam uitgegooid. Onderbemand, dus je had vaak 2 tot 3 keer de werklast van de doorsnee werknemer. Compensatie (netto) was ook veel lager dan het gemiddelde in Austin. Wanneer er slecht nieuws naar buiten kwam zou het managementhoofd vaak zijn ogen sluiten of het kantoor verlaten om enige vragen of tegenreacties uit de weg te gaan in plaats van de problemen aan te gaan.