Project coördinator - werkgeversreview Anonieme werknemer bij TransPerfect

2,0
30 okt 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Leuke collega's, je gaat aan de slag met mensen van over de hele wereld. - Aangenomen worden is vrij eenvoudig; zolang je een universitair diploma hebt (in wat dan ook), niet te kieskeurig bent wat betreft salaris en een goede indruk maakt dat je binnen bent.

Minpunten

- Geen bedrijfscultuur: vrijdagborrels waren zeldzaam en zouden laat beginnen omdat iedereen als eerste moest afronden. Behalve de vrijdagborrel werden er door het management geen activiteiten georganiseerd. - Geen vergoeding voor meer dan uren. Alle projectmanagers maakten heel veel extra uren zonder enige compensatie of erkenning (soms blijven ze tot middernacht of komen ze in het weekend binnen). - Om nog maar te zwijgen van het feit dat het salaris in de eerste plaats net iets boven het wettelijke minimum ligt. Verhogingen zijn ook zeldzaam en er zullen excuses worden verzonnen waarom ze je er geen kunnen geven. - Zeer hoog personeelsverloop. In de korte tijd dat ik daar werkte, vertrok de hele groep PM's en werd vervangen door een nieuw stel die momenteel allemaal op zoek zijn naar nieuwe banen. - Het bonussysteem is een grap. Altijd als mensen klagen over lage salarissen of lange uren, wordt het bonussysteem ter sprake gebracht. De trieste realiteit is dat dit op geen enkele manier de lange uren en zware werkdruk compenseert. - Je zult constant moeten vals spelen en de freelancevertalers moeten afzetten waarop je vertrouwt om je projecten te voltooien. Vanwege de belachelijke mark-up die door het bedrijf wordt gehanteerd, is het budget voor vertalers beledigend laag, wat er vaak toe leidt dat vertalers afhaken bij projecten of slordig werk leveren. - Het management lijkt nergens om te geven en de divisiepresident lijkt gewoon te proberen alles overeind te houden tot hij met pensioen kan.

Ontdek andere reviews over TransPerfect

5,0
13 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Pleasant environment here. Everyone is friendly and very organized

Minpunten

Still new so nothing yet

3,0
15 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The work isn't too tough. The people in the office are skilled and pleasant. There are decent benefits and you can work from home for 2 days.

Minpunten

The pay is bad. Decent for when you first start but raises are small and infrequent. Bonuses are even smaller and more infrequent. We were fully remote but slowly have been forced back into office for no good reason.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle