1,0
14 sep 2017
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
Praag
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Hoewel managers absoluut onzorgvuldig zijn, zijn de meeste mensen die hier werken jonge mensen die net op de arbeidsmarkt zijn gestapt. Ze zijn geweldig om mee samen te werken en zij zijn degenen die het bedrijf eigenlijk nog in leven houden. Het is een heel goede plek voor jonge mensen om een keer te werken, omdat je na het werken hier ergens anders het gevoel zult krijgen dat ik het erger heb gehad.
Minpunten
Het management is een grap, absoluut blind, vol vriendjespolitiek. Het maakt ze niet uit waar ze om geven, maar alleen andere zinloze zaken. En natuurlijk proberen ze je zo min mogelijk te betalen, maar laten ze je zo veel mogelijk werken.