Pluspunten
- Door extreem veel werk leer je heel snel veel en zul je moeten leren omgaan met bepaalde verantwoordelijkheid en je zult je multitaskingvaardigheden onder de knie krijgen - Vrij eenvoudig om direct een baan te krijgen vanuit de universiteit - Geweldige collega's met veel verschillende achtergronden - Leuk kantoor op een goede locatie - Na deze klus zal elke andere klus die je ooit zult doen gemakkelijk zijn, het kan echt niet veel erger worden dat dit
Minpunten
Dit bedrijf zal proberen het maximale uit je te persen. De salarissen zijn ongelooflijk laag, beloofde bonussen zijn een grap (waar je van gaat huilen) en er zijn letterlijk helemaal geen voordelen. - Belachelijk veel onbetaalde overuren (mensen blijven vaak op kantoor tot 23 uur en komen voor 8 uur om de werkdruk te kunnen beheersen). Na verloop van tijd is vereist en wordt niet gewaardeerd. Geen respect voor persoonlijke tijd. - Veel stress en constante druk van de verkoop, ze behandelen je alsof je vuilnis bent en als je eenmaal een fout maakt, zullen ze ervoor zorgen dat je je vreselijk voelt en je escaleert - U bent verplicht om te onderhandelen over de prijzen die het bedrijf met taalkundigen heeft afgesproken om vast te stellen vanwege beperkte budgetten - kwantiteit boven kwaliteit in alles - Het WAS-bedrijf behandelt zijn werknemers - je bent slechts een aanwinst en doet er helemaal niet toe - extreem hoog personeelsverloop