Pluspunten
OK basissalaris (hoewel het waarschijnlijk afhangt van wat u werkelijk vraagt tijdens het interview); Behulpzame en leuke collega's, internationale omgeving; Maak kennis met lokalisatiezaken van binnenuit; Goede locatie
Minpunten
Overbelasting van e-mail - honderden per dag; Zeer repetitief, deadline-gestuurd werk zonder duidelijk einde (geen voldoening uit goed uitgevoerde klus); Laag aantal vakantiedagen (minimaal wettelijk verplicht); Weinig voordelen, lage bonussen; ZEER procesgestuurd (in belachelijke mate); Projectmanagers zijn altijd de "slechteriken" als er iets (alles) misgaat; Geen plek om te rusten op kantoor, en je zou je toch rot voelen als je "niets doet"; Meestal niet bedankt voor het goed doen van het werk, voor talloze onbetaalde overuren, en proactief zijn en daadwerkelijk proberen iets te veranderen, terwijl je wordt geslagen voor kleine fouten of over het hoofd gezien. Zelfs als er een zeldzaam bedankje is, wordt het niet weergegeven op je salaris of bonussen, dus de enige motivatie voor goed werk is het vermijden van kritiek. Managers zeggen dat ze geven om werknemers, maar ze zijn overwerkt en pittig, en geven alleen (hard) commentaar op fouten of zien daardoor over het hoofd, en dwingen minieme processen veel te strikt en blind af (we moesten soms wanhopig lachen)