1,0
8 aug 2019
Voormalige werknemer
Londen, Engeland
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Er zijn er helemaal geen ...
Minpunten
Het kantoor in Londen is absoluut een vreselijke plek om te werken. Hoger management weet niet wat ze doen, elk team zit vol drama en mensen die elkaar haten en je kunt alleen vooruitgaan als je doet alsof je vrienden bent met hoger management en doet wat ze zeggen, ongeacht of ze ongelijk hebben ( en meestal hebben ze ongelijk ..). Blijf weg, tenzij u oneerlijk behandeld wilt worden.