Pluspunten
Je krijgt enige kennis van vertaaltools en platforms.
Minpunten
Weet niet hoe het met andere kantoren zit, maar het kantoor in Amsterdam valt zeker uit elkaar. Mensen vertrekken elke dag vanwege de onredelijke verwachtingen en de giftige kantoorcultuur: dubbele normen, vriendjespolitiek en gebrek aan respect voor werknemers. De salarissen zijn een grap. Te veel werk met een minimum salaris en helemaal geen extra voordelen. De werknemers worden behandeld als slaven, verplicht om twee keer zoveel werk te doen als zou moeten, zonder enige waardering, voordelen of ontwikkelingsmogelijkheden te ontvangen. De teamleiders verschijnen de meeste dagen niet eens op kantoor (en wanneer ze dat wel doen, zijn ze meestal high van de drugs), maar ze verwachten dat hun werknemers elke dag overwerken, uiteraard zonder extra betaling! Mensen krijgen geen fatsoenlijke loonsverhoging of promotie, tenzij ze het 'lievelingetje' van de manager zijn. Er zijn geen transparante of eerlijke selectieprocessen voor nieuwe functies, de managers kiezen gewoon hun beste vrienden (of mensen die bereid zijn drugs met hen te gebruiken). Mensen die constant achter iemands rug praten, je kunt niemand vertrouwen. Management dringt er bij werknemers op aan hun klachten kenbaar te maken en eerlijk te zijn, maar wanneer je dat doet, gebruiken ze gewoon alles wat je hebt gezegd tegen je als het zover is. De oudere mensen die er al een tijdje werken zijn onbeleefd of totaal nutteloos, geen kans om met hen te werken. Ik denk dat het oké is als je een stage nodig hebt voor een semester of zo. Over het algemeen is het tijdverspilling en daarom vluchten mensen met ervaring en vaardigheden zo snel mogelijk weg van deze plek.