Pluspunten
- Zeer aardige collega's - Zeer behulpzaam en hardwerkend lager management - Gratis koffie - Fijne werkomgeving, zolang het geen hogere ups betreft. Voelt vriendelijk en ontspannen aan, maakt het gemakkelijk om naar kantoor uit te kijken - Geeft je de kans om te bewijzen dat je geschikt bent voor de functie, ongeacht of je op het eerste gezicht te hoog / te weinig gekwalificeerd bent - De voordelen zijn goed, zolang niemand u probeert te verhinderen ze helemaal te krijgen
Minpunten
- Geen communicatie, zowel opzettelijk als door desorganisatie (bijv. Niemand vertellen over de plotselinge wijziging in betalingsdata, waardoor mensen geen huur betalen en hun appartement verliezen, en mensen straffen voor het informeren van anderen over zaken die hen aanbelangen, zoals verandering in betaling datum) - Sommige klanten zijn nog slechter in communicatie en organisatie - Zeer slecht gestructureerd, kleine verzoeken moeten via de CEO - Het hogere management geeft een sterk gevoel niet te willen veranderen of eventuele tekortkomingen van het bedrijf te willen verbeteren - Zal elk excuus gebruiken om u niet de dingen te geven die u waren beloofd (bijv. U zonder reden ontslaan net voordat uw proeftijd afloopt, zodat ze niet hoeven te betalen voor uw verhuizing) - Al met al een gevoel van harteloosheid van de mensen die verantwoordelijk zijn voor het bedrijf, alsof de medewerkers niet als mensen worden beschouwd