2,0
17 mrt 2020
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Goede training. Over het algemeen aardige mensen.
Minpunten
Veel te druk, gewoon niet genoeg minuten per dag om de gegeven werkdruk te beheren. Medewerkers buiten uw eigen afdeling zullen veeleisend en vaak respectloos zijn. Te ingewikkelde workflows die leiden tot algehele schade aan projecten. Behandeling van externe taalkundigen is verschrikkelijk. Hun onderliggende filosofie is 'winst boven menselijk fatsoen'- en het loon is zeker de stress niet waard!