Pluspunten
Moeilijk om wat te vinden ... Ah ja, een paar hele aardige collega's Interessante inhoud om mee te werken
Minpunten
(Nieuw) Onrealistische doelen voor productieteams, projectmanagers die de hele tijd overwerkt zijn, het is een schande. Micromanagement is hier hot en je moet een heel nette End of Day-spreadsheet opsturen. Managers moeten het woord 'manager' in het woordenboek opzoeken en niet met hun ogen rollen als een werknemer vragen heeft over zijn verlof op Webex. Het is eenvoudig onbeleefd en onprofessioneel. Teamleiders moeten de woorden 'leiden', 'mensenvaardigheden' en 'betrokken' opzoeken. Ik bedoel, waarom doe je wat je doet? Wie heeft je gepromoveerd? Heb ik het belachelijk lage loon genoemd? Geen verhogingen en bonussen worden bevroren Door het productieteam door te trekken, betekent dit dat zowel oud als nieuw GOED-talent niet blijft hangen en waarschijnlijk voor altijd verloren gaat. Goed gedaan! Giftige en manipulatieve bedrijfscultuur waar ik echt spijt van heb dat ik deze beoordelingen niet serieus heb genomen toen ik hier solliciteerde. Ze zijn geweldig in het inhuren van de slechtste externe taalkundigen, het is echt iets opmerkelijks! Dit is gemakkelijk te verklaren door de extreem lage tarieven die ze worden aangeboden in combinatie met het gebrek aan kennis over specifieke terminologie. Hypocriet en nep-omgeving met Skype-emoji's - oh puh-lease.