Don't be a Data Analyst - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Two Sigma

1,0
22 jun 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay / benefits, esp. compared to the post-doc you just left, but not compared to what the programmers are getting.

Minpunten

"Data Analyst" is a misnomer. You are internal tech support for hundreds of poorly coded data pulls / ETL jobs. (There is no "analyst" component.) And you're clearly treated as a second class / disposable citizen in the company.

Ontdek andere reviews over Two Sigma

5,0
3 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Amazing work life balance here

Minpunten

Slightly lower pay than competitors

4,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company, people are nice and collaborative. Work and life balance.

Minpunten

Hard to grow within the role, typical big company issues.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle