Pluspunten
Sommige teamleden zijn vriendelijk en behulpzaam internationaal bedrijf, grote naam die goed staat op je cv
Minpunten
Loopbaanmogelijkheden - management geeft niet om jou, je carrière of iets dat ermee te maken heeft, je wordt gebruikt en dan weggeworpen wanneer zij dat willen Locatie - heel afgelegen, nergens goede plaatsen om te eten, buiten dan broodjes Salaris - gemiddeld 20-30% lager dan op andere plaatsen voor dezelfde positie (hun excuus: "maar we hebben een geweldige sfeer, en we werken aan geweldige games, daarbij is Newcastle ook goedkoop") Overuren - nodig, gebaseerd op groepsdruk (om eerlijk te zijn was het wel geleidelijk aan het verbeteren) Bedrijfswaarden - niet meer dan enkele mooie woorden aan de muur, NIEMAND geeft erom, niemand zorgt ervoor dat ze worden uitgevoerd Kantoorpolitiek - als je hier graag deel van uitmaakt zal je je volledig thuisvoelen op Reflections, anders stel ik voor dat je hier weg blijft Geen betaalde overuren!!! (behalve voor testers); de tijd waarvoor je wordt vergoed zijn je aantal overuren, gedeeld door 3 (bijvoorbeeld, je doet 15 overuren - je krijgt 5 gratis uren terug, met als maximum 10 dagen)