Pluspunten
Het bedrijf was geweldig, maar mijn team en mijn plaatsing niet. Had eten voorradig, een sportschool (op het hoofdkantoor), leuke festivals etc. Het was als een carnavalsvrijdag
Minpunten
Een hoog percentage mensen naar Work at Workday wordt verwezen, en ik was een eenmalige sollicitant. VEEL NEPOTISME. Perfectionistisch team, dat geen idee had hoe ze me iets moesten leren als ik hulp nodig had en mijn manager was 26. Ze had een gebrek aan empathie, ze begreep me niet op emotioneel niveau, en gerst wist hoe ze me moesten begeleiden en ken de touwen. Toen ik begon te 'ondermaats' presteren vanwege de prestaties van mijn managers, liepen de spanningen enorm op en bleven dalen. Ze gaven me niet de keuze om naar een andere functie te verhuizen. Het is jammer om te worden gebrandmerkt als best presterende onderneming. Als ondernemer was het vijandig in termen van niet in staat zijn om van het ene bedrijf naar het andere te gaan (althans om te leren) als je niet in vergaderingen was. De mensen die mij inhuurden (4 tegelijk), zaten niet in mijn team toen ik werd aangenomen, wat de dynamiek van het team heel anders maakte. ****** ATTN: Als je consultant gaat worden, hebben ze je twee zware examens laten afleggen die veel mensen niet halen. Ik was me hiervan niet bewust IN MIJN INTERVIEW, en kreeg te horen NADAT IK WERD GEhuurd.