Pluspunten
- Heel gemakkelijk leven, niet veel werk te doen
Minpunten
- Helemaal geen goede plek om te werken - Had een vreselijke baas, die mijn leven ellendig maakte. Ondanks dat ik klaagde, weigerden zijn oversten iets aan hem te doen. - Andere mensen in het bedrijf zijn ook niet echt goed om mee te werken - geen geweldige cultuur - Veel mensen zijn weggegaan uit frustratie.... - Ze logen tegen me tijdens mijn sollicitatiegesprek - over de functie en de vergoeding. - Regelmatig ontslagen binnen het gehele bedrijf - Het management heeft geen idee wat te doen met concurrentie. - Onzekere toekomst: eBay Inc kan het binnenkort verkopen - niemand heeft er enig idee van. - Zeer politieke omgeving - iedereen wil elkaar gewoon overtreffen. - Veel mensen die zichzelf beter voordoen dat ze zijn - in plaats van dat ze echt werk gedaan krijgen.