Salaris ligt ver onder markt gemiddelde. Er is vriendjespolitiek onder het management. Management maakt lege beloftes over doorgroeimogelijkheden en komt deze vervolgens niet na.
Het is beter dan geen geld hebben (zwaar onder betaald)
Minpunten
Al het werk wordt altijd op een ander afgeschroven, en dan uit eindelijk is het jouw schuld als iets niet op tijd af is, of je moet iets verzenden van iemand en dan is daar iets mis mee ookal was dat niet jou probleem