Reviews van Avaya

Bijgewerkt op Jul 27, 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

20 van meer dan 2,821 reviews gevonden

3.9
74%
Aanbevelen bij een kennis
83%
Waardeert directeur
Avaya CEO Jim Chirico (no image)
Jim Chirico
308 Beoordelingen
  1. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar

    Geweldige oplossingen, geweldig team

    May 8, 2017 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    werkte 10 jaar bij Avaya. Maakte deel uit van de overgang van openbaar naar particulier bezit. Avaya heeft een hoge geest van innovatie. Vanuit het oogpunt van R&D, productontwikkeling en engineering bereikt Avaya de beste oplossingen in zijn klasse Geweldige visie

    Minpunten

    Mogelijkheid om uit te voeren en hoge schulden. Vanwege hun hoge schuldenlast en het onvermogen om uit te voeren als direct gevolg in vergelijking met hun grootste concurrenten, verkeert Avaya momenteel in de problemen (hoofdstuk 11). Trage time-to-market op de cloud.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 3.0
    Voormalige werknemer

    Service manager

    Jul 1, 2016 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Vrijheid en de kracht van een grote organisatie

    Minpunten

    harde manier van managen en het dictaat vanuit de US

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  3. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Grote strijd

    Apr 25, 2020 - beheer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Avaya zit (nog) vol met een aantal echt getalenteerde mensen in engineering over de hele wereld. Over het algemeen is de balans tussen werk en privé geweldig en heeft Avaya een aantal geweldige voordelen.

    Minpunten

    Over het algemeen is het bedrijf de regie kwijt. Nieuw leiderschap roteert in en uit op een basis van 6-12 maanden, waarbij de bedrijfsstrategie constant verandert, zodat er niets echt wordt uitgevoerd. Als nieuw management toetreedt, concentreert het middenmanagement zich op de strijd om relevantie, wat leidt tot een constante machtsstrijd. Het budget wordt ofwel bezuinigd of over zoveel dingen verdeeld dat niets echt een serieuze (noodzakelijke) boost krijgt. De CEO (Jim) is geweldig tijdens een crisis omdat hij weet hoe hij moet snijden, maar lijkt moeite te hebben om een visie te geven. Er is een algemeen gebrek aan leiderschap en degenen die wel opstaan en leiderschap tonen, worden ofwel gedood door de constante veranderingen in de strategie (nieuwe SVP's) of door een van de staffuncties (Fin / HR / IT / ...) als die functies zal managers niet toestaan om de naald echt te verplaatsen. Het is moeilijk om mensen te vinden die bereid zijn om op te komen tegen de bedrijfscultuur, de vele regels / redtape en traagheid, om Avaya echt vooruit te helpen. Het is triest om te zien dat er zoveel potentieel wordt verspild.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
  4. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

    Amerikaans innovatiebedrijf

    Mar 25, 2017 - Verkoopleider in Nieuwegein
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Avaya heeft geweldige oplossingen op veel IT-gebieden. Bekend om betrouwbaarheid en geweldige services. In Nederland heeft Avaya een marktaandeel van 25% in UC en 40% in Contact Centers gegroeid. Innovatie zit in het DNA van Avaya, met oplossingen als Equinox en Oceana die technologische barrières opnieuw verleggen.

    Minpunten

    Onlangs kwam Avaya in hoofdstuk 11 terecht om de kapitaalstructuur van het bedrijf te herstructureren. Dit biedt concurrentiemogelijkheden om FUD onder klanten te verspreiden. De verwachting is dat Avaya sterker dan ooit uit Chapter 11 zal komen.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  5. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

    Goed gezelschap met tal van getalenteerde middelen!

    Apr 2, 2017 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    De beste balans tussen werk en privé en een aantal geweldige immateriële voordelen zoals flexibele werktijden, thuiswerken, extra vakanties en uitgebreide trainingsprogramma's.

    Minpunten

    Ondanks uitgebreide opleidingsplannen minimale loopbaanontwikkeling, vooral voor frontlifepersoneel. Men kan tonen van mensen vinden die gedurende meer dan 2-3 decennia in vergelijkbare posities werken. Geen diversiteit in regionale operaties en ik alleen autochtonen groeien of krijgen goede kansen.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  6. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    te Amerikaans

    Oct 11, 2014 - Office Manager in Utrecht
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Snelle beslissingen, gericht op business, bepaal je eigen werktijden, wereldwijde dekking, fatsoenlijk salaris, een goede pensioenregeling, doelstellingen waren reëel

    Minpunten

    te veel korte termijn denken dat is gericht op de omzet, het omzeilen van kanalen voor extra korte termijn winst, geen visie over hoe je een kanalenbedrijf moet runnen

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  7. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    ehhh - draaideur van leiders

    Jul 27, 2020 - Vice-President in Santa Clara, CA
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Goede mensen ... Goede UC-producten Goed thuiswerkbeleid

    Minpunten

    Sr-leiders luisteren niet naar hun mensen of klanten, alleen naar hun CEO

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    3 personen vonden deze review nuttig
  8. 5.0
    Huidige werknemer

    accountant

    Jun 5, 2020 - Accountant 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    goede plek om kennis te leren

    Minpunten

    tijdsdruk en meer tijd om te balanceren

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  9. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar

    Betalen is redelijk. Slecht beheerd.

    May 2, 2020 - Systeembeheerder in Santa Clara, CA
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Fatsoenlijke loon- en voordeelpakketten

    Minpunten

    Het is hard werken voor een bedrijf dat doet alsof de lucht valt.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
  10. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

    Goed zolang het duurde

    May 15, 2020 - Client Services Manager 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Collega's waren geweldig om mee samen te werken. Genoten van de technologie. Kon vanuit huis werken.

    Minpunten

    Het onmiddellijke management had geen contact met hun team. Het leek alsof ik gewoon door de bewegingen ging; volg statistieken zonder de tijd te nemen om in details te treden. Toen het tijd werd om het aantal mensen te ontslaan, werd ik gewoon voorgelezen vanuit een vooraf geschreven e-mail. Geen empathie. Geen verbinding.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
Weergave: 1 - 10 van 20 Reviews

Werkt u bij Avaya? Deel uw ervaringen

Avaya logo
of