Reviews van CimSolutions

Moynul Hossain
  1. 5.0

Prima werkgever!

Sep 8, 2022 - Business Analyst

Pluspunten

CIMSOLUTIONS ervaar ik als een prettige werkgever. Bij indiensttreding krijg je gewoon twee maanden proeftijd en dan meteen een vast contract. Dat is een vorm van commitment die ik bij andere organisaties niet meer zie. Daarbij krijg je volop afwisseling, de afgelopen jaren heb ik vanuit CIMSOLUTIONS zowel bij de overheid als in het bedrijfsleven gewerkt, en zelfs bij een non-profit organisatie. Het zijn alle tot de verbeelding sprekende opdrachtgevers. De support die je bij opdrachten vanuit CIMSOLUTIONS krijgt is uitstekend, en tijdens de sociale events is de sfeer prettig informeel. Je krijgt ruim de gelegenheid voor studie en persoonlijke ontwikkeling. Kortom: zowel vandaag als in de toekomst kom je bij CIMSOLUTIONS goed vooruit!

Minpunten

Minpunten ervaar ik nauwelijks, en wanneer dat wel zo is dan blijken die zeer betrekkelijk en arbitrair te zijn. Daarom niet de moeite van het noemen waard.

2. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Solide werkgever

Sep 16, 2022 - Projectmanager/Consultant in Almere-Buiten

Pluspunten

Met heel veel plezier afgelopen jaren gewerkt bij Cimsolutions. Ambieer je een mooie opdracht binnen overheden of gemeenten dan zit je bij Cimsolutions heel erg goed. Altijd leuke en uitdagende klussen. Accountmanagement en de persoonlijke begeleiding door Fieldmanagement bij jouw opdracht zijn dik in orde. Strak georganiseerd, je weet waar je aan toe bent. Alle mogelijkheden tot ontwikkeling en groei. Fijne collega's.

Minpunten

Ach, elke werkgever heeft wel een paar puntjes die aandacht behoeven. Maar dat geldt ook voor elke werknemer. Niet noemenswaardig. Als je in de markt bent voor een dienstverband bij een detacheerder met mooie opdrachten, ga eens in gesprek. Dan ontdek je vanzelf of Cim en jij bij elkaar passen.

3. 4.0

Good employer

Sep 6, 2022 - Software Engineer in Vianen, Utrecht

Pluspunten

Lease car Paid certification Good social events

Minpunten

Low salary Administration needs some work

4. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

Cimsolutions

Aug 5, 2022 - Consultant in Vianen, Utrecht

Pluspunten

Ik heb 12 jaar met plezier gewerkt bij Cimsolutions en heb in die jaren mooie opdrachten bij aansprekende klanten mogen doen waarbij je veel ruimte krijgt om je te ontwikkelen. De opleidingsmogelijkheden zijn goed. En als je eens wat langer op de bank zit dan wordt je niet ‘gepusht’ om opdrachten aan te nemen die je niet wilt doen. De organisatie is procesmatig en daardoor efficiënt ingericht en heeft zich door de jaren heen sterk ontwikkeld. De cultuur is informeel maar professioneel. Er wordt veel aandacht besteed aan interne kennisdeling en de sterke interne trainingen (zoals uitgebreide intakegesprekstrainingen) worden gedaan vanuit kennis en ervaring. Het management en de ondersteunende teams zijn toegankelijk en bij het secretariaat heb ik altijd goed terecht gekund. Het onderlinge contact tussen de collega’s is open en prettig.

Minpunten

Secundaire voorwaarden zijn niet slecht maar zijn voor verbetering vatbaar.

5. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Average company, very organised but strict contract

Jul 29, 2022 - Senior Software Test Automation Engineer in Vianen, Utrecht

Pluspunten

- Stable and very organised - Lots of government assignments - Easy interview - Nice relocation facilities - Great place to learn dutch for international employee - Lots of social events are organised such as sports days and all kinds of outings - All types of support for educational training and certificate - Nice lease car budget.

Minpunten

- Average salary with less increment - Strict management and account manager has issue to evaluate the employees. - Super strict contract, threats of lawsuits. - Sick days are not 100% compensated. - No international or english speaking assignment.

6. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Mijn plek gevonden

Jul 28, 2022 - Consultant in Vianen, Utrecht

Pluspunten

Zeer actieve ondersteuning in zelf gekozen loopbaanontwikkeling Werkelijke overvloed aan opdrachten Loyaliteit over en weer Salaris en netto onkosten vergoedingen Sociale activiteiten Collega's die écht hun best doen

Minpunten

Vrije privé kilometers leaseauto mogen iets ruimer

7. 4.0

Goede werkgever. Veel doorgroeimogelijkheden

Jul 21, 2022 - Software Architect

Pluspunten

Een werkgever met goede primaire arbeidsvoorwaarden. Er wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden. Ook worden er jaarlijks meerdere social events voor de medewerkers en hun partners georganiseerd.

Minpunten

Op het gebied van secundaire voorwaarden zou de ziekteregeling nog wat verbeterd kunnen worden.

8. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Prima betrouwbare werkgever

May 30, 2022 - Technisch consultant

Pluspunten

Direct vast contract Goede primaire arbeidsvoorwaarden Volop mogelijkheden en kansen om je te ontwikkelen Platte organisatie en betrokken management Diverse goed verzorgde professionele bijeenkomsten per jaar Diverse goed verzorgde leuke sociale bijeenkomsten per jaar Persoonlijke attenties bij (persoonlijke) feestelijkheden zoals verjaardag

Minpunten

Secundaire arbeidsvoorwaarden voldoende maar er is ruimte voor verbetering

9. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Review Cimsolutions

Jun 7, 2022 - Projectmanager in Rotterdam

Pluspunten

Goede passende opdrachten, veel en diverse klanten vnl. binnen de overheidssector, doorgroei mogelijkheden zowel horizontaal als verticaal, goed salaris, mogelijkheid tot volgen diverse opleidingen en trainingen

Minpunten

Zit hem vnl. in de secundaire arbeidsvoorwaarden, ziektekostenregeling, vergaand relatie/concurrentiebeding

10. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Mooi bedrijf

May 19, 2022 - Commercieel Manager

Pluspunten

Veel interessante en mooie opdrachten. Direct vast contract

Minpunten

Lease budget zou iets beter mogen.

Weergave: 1 - 10 van 48 Reviews

Veelgestelde vragen over CimSolutions-reviews

CimSolutions heeft een algemene beoordeling van 4.3 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 63 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 96% van de werknemers zou werken bij CimSolutions aanraden aan vrienden en 93% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 18% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van CimSolutions hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 4.0 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij CimSolutions. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 8% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 96% van de werknemers van CimSolutions vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden CimSolutions met een waarde van 4.3 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4.2 voor cultuur en waarden en 4.3 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij CimSolutions-werkzoekenden

Werkt u bij CimSolutions? Deel uw ervaringen

CimSolutions logo