Reviews van CimSolutions

CimSolutions Directeur Moynul Hossain
Moynul Hossain
  1. 5.0
    Huidige werknemer

Prima bedrijf met veel mogelijkheden

Sep 15, 2020 - Werknemer in Vianen, Utrecht, Utrecht

Pluspunten

detachering, veel verschillende opdrachtgevers Interessante opdrachten Veel mogelijkheden tot ontwikkeling Goed Salaris Aandacht voor de mens

Minpunten

Detachering, dus vaak wat verder rijden.

2. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Cimsolutions is een soort van gevangenis waar je moeilijk uit komt

May 18, 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Als je bij de overheid wil werken Je kunt veel certificaten halen

Minpunten

- Salaris is niet top - Ze leveren helemaal niet aan de top 500 bedrijven van NL, maar slechts overheden - De leaseregeling is prima, maar je moet zelf alles regelen, anders gebeurt er niks - Het concurrentiebeding is waanzinnig: je mag nergens werken waar Cimsolutions contact mee heeft gehad. Dus dat zijn enorm veel bedrijven, waar ze geen mensen detacheren, maar wel ooit contact mee hebben gehad. En als je vraagt om een lijst van bedrijven waar je niet mag werken, dan hoor je helemaal niets van ze. Het ziektereglement is een drama: als je ziek wordt, heb je 2 wachtdagen en daarna word je voor 70% uitbetaald. Stel je voor dat je corona krijgt...

1 persoon vond deze review nuttig
  3. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Prima werkgever

Dec 4, 2020 - Sr Functioneel Beheerder in Amsterdam

Pluspunten

- Betrokken collega's. - Goed opleidingsbudget en persoonlijk ontwikkelplan. - Goed salaris. - Goede begeleiding vanuit het management. - Leuke opdrachten. - Medewerker staat centraal, althans dit heb ik ervaren bij de vestiging Amsterdam. - Leuke benefits, bonussen e.d.

Minpunten

- Ziekte regeling kan beter. - Autoregeling is aan de magere kant.

4. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Slechtste IT bedrijf van NL (en omstreken)

Dec 31, 2020 - Consultant in Vianen, Utrecht, Utrecht

Pluspunten

die zijn er gewoon niet.

Minpunten

Directeur is een dictator. Spreek hem tegen en je vliegt eruit. Leaseregeling matig, let op als je ziek wordt !! prehistorische regeling, leegloop regeling drama, concurrentie beding heilig, deeltijd werken mag niet. Alle positieve reviews zijn gemaakt door eigen management. Denk heel erg goed na voordat je hier gaat werken. (en besluit dan het niet te doen). Slechter dan dit kan echt niet. Salaris is hier echt niet hoger dan elders. Hoeveel vakantiedagen , hahaha

2 personen vonden deze review nuttig
  5. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Slechte IT detacheerder

Oct 7, 2020 - IT-Manager in Amsterdam

Pluspunten

Geen pluspunten te noemen. Beter bij een concurrent werken.

Minpunten

Geen aandacht voor werknemers, alles draait puur om geld. De eigenaar en directeur is geen mensen mens, puur uit op winst en behandeld werknemer als nummertje. Cultuur botsing (geen NL manier van denken, maar ouderwets Bangladesh). Pronkt in media met awards en prijzen, maar is puur bedrog.

5 personen vonden deze review nuttig
  6. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Aanrader

Apr 27, 2020 - Senior functioneel beheerder in Rotterdam

Pluspunten

Goede primaire (salaris) en secundaire arbeidsvoorwaarden (leasebudget); Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden; Goede field-/people-management; Leuke collega's; Leuke social events

Minpunten

Niets op aan te merken

7. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Traditioneel maar dynamisch, ondernemend en succesvol

Aug 21, 2019 - Human Resources Manager in Vianen, Utrecht, Utrecht

Pluspunten

CIMSOLUTIONS is een middelgrote IT detacheerder met een stevige footprint binnen de overheid (zowel rijksoverheid als provinciaal en gemeentelijk). De eigen organisatie is plat en informeel. Sfeer is ongedwongen zonder focus te verliezen. CIMSOLUTIONS heeft een naam hoog te houden als het gaat om ‘social events’. De sportdag voor medewerkers en hun gezin, het weekenduitje met partner en Kerstdiner eveneens met partner zijn daar een paar voorbeelden van.

Minpunten

Een nadeel, even vaak ook een voordeel, is de autorisatie door de DGA. Zonder zijn fiat gaat 'het' niet door. Maar elke business case wordt serieus genomen. Tevens zijn alle arbeidsvoorwaarden competitief te noemen op de ziektekostenregeling na. Die is vrij minimalistisch.

2 personen vonden deze review nuttig
  8. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

mooi bedrijf met veel kansen

Aug 27, 2019 - Project Manager in Maastricht

9. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Micromanagement uit de jaren 90, maximum salaris is lokkertje.

Jun 28, 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

+ Goed primair salaris + Goede opleidingsmogelijkheden + Klus in de buurt

Minpunten

- micromanagement door directie - standaard rechtszaak bij uitdiensttreding - weinig klanten behalve overheid - geen doorgroeimogelijkheden - salarisgroei afhankelijk van je uur-tarief - maximum salaris is een lokkertje - secundaire arbeidsvoorwaarden zijn sterk verouderd - beleid rondom leegloop is triest (100% aanwezig op kantoor) - leasebudget onder de maat - 2 wachtdagen bij ziekte (onbetaald), daarna 70% van het maximum dagloon

14 personen vonden deze review nuttig
  10. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Goede mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling

Apr 30, 2019 - Consultant/Architect in Groningen

Pluspunten

CIMSOLUTIONS biedt veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Je wordt daar in begeleid en als je het initiatief pakt wordt dat aan alle kanten gefaciliteerd. Ik werk nu bijna twee jaar voor CIMSOLUTIONS en dit is mijn globale beeld: - Veel keuze uit interessante opdrachten/opdrachtgevers in de regio; - Ontwikkeling wordt gestimuleerd, door bijvoorbeeld certificeringstrajecten door zelfstudie, maar door het volgen van externe cursussen gedurende kantoortijd; - Ook aandacht voor vaardigheidstrainingen; - Zelfs de mogelijkheid om volledig vakgerichte opleidingen te volgen; - Prima primaire arbeidsvoorwaarden; - Extra inzet wordt gewaardeerd; - De administratie is vlot en adequaat; - De organisatie is goed op de hoogte van ontwikkelingen in de markt;

Minpunten

- Er worden veel sociale evenementen georganiseerd als sportdagen en allerlei uitjes, dat is facultatief, maar ik ben daar niet zo van ;-) - Voor mij is het hoofdkantoor wat ver rijden, daar hebben we regelmatig business- of technische update sessies. De oorzaak dat het reizen soms lang duurt komt voornamelijk door files rond Utrecht. - Het hoofdkantoor oogt aan de buitenkant wat verouderd.

Weergave: 1 - 10 van 26 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij CimSolutions-werkzoekenden

Onrealistische eisen, wereldvreemd

Werkt u bij CimSolutions? Deel uw ervaringen