Reviews voor Constant IT | Glassdoor.nl

Mark Philips
  1. "Adviseur"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk deeltijd bij Constant IT

Pluspunten

Groeiende ICT onderneming waarbij je kan meewerken aan de groei. Prachtig kantoor. Leuke collega's. Ambitieus. Lekkere lunches.

Minpunten

Achterover leunen is er niet bij.

Dat weten ze ;-)

Constant IT2019-06-14
  2. "Service Execution medewerker"

Huidige werknemer - Customer Service Executive in Amsterdam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Constant IT

Pluspunten

- Korte lijnen - Regelmatige updates over het reilen en zeilen van het bedrijf, waar wel degelijk naar inspraak geluisterd word. - Goed bereikbaar - Veel vrijheid - Het naar je toe trekken van klanten en het vormen van een aanspreekpunt word gestimuleerd en het staat je vrij om on-site afspraken met de klant te maken.

Minpunten

Op dit moment kan ik mij geen minpunten bedenken waar nog niet aan gewerkt word

Ga zo door ;)

Constant IT2018-07-09
  3. "Constant IT is een (meer dan) fijne werkgever!"

Huidige werknemer - Inside Sales in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Constant IT voor 5 jaar

Pluspunten

- Constant IT biedt veel flexibiliteit in vele opzichten. Je krijgt de kans om je werktijden redelijkerwijs zelf in te delen en ook thuiswerken is, uiteraard met een goede reden, nooit een probleem. - Doorgroei mogelijkheden binnen Constant IT zijn volop aanwezig. Indien je voor de volle honderd procent werkt aan je doelstellingen, laat zien dat je de kwaliteiten hebt voor je beoogde stap vooruit en daarover duidelijk...

Meer weergeven

Minpunten

- Door drukte is het af en toe nodig om buiten kantoortijden (vanuit huis) verder te werken. Op de salesafdeling is daar echter geen duidelijke overwerkregeling en beloning voor. - Collega's welke niet tot nooit ziekteverzuim hebben worden daar niet voor beloond, ook al ben ik van mening dat dan een vanzelfsprekendheid hoort te zijn. Een waardering in de vorm van een bonus bij geen ziektedagen zou een hele mooie toevoeging...

Advies aan management

Blijf de communicatie naar medewerkers zo door ontwikkelen als de afgelopen maanden. Open communicatie zorgt ervoor dat medewerkers betrokken blijven en tevreden blijven, dat biedt een goede basis om het team bij elkaar te houden en door te groeien.

Constant IT2018-05-14
  4. "Werken bij Constant IT kan zwaar zijn"

Huidige werknemer - Systeembeheer
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij Constant IT voor 5 jaar

Pluspunten

- Ieder jaar een persoonlijk plan voor certificeringen. - Flexibel uren indelen (afdeling systeembeheer). - Jong team

Minpunten

- Geen uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden; bijvoorbeeld telefoonvergoeding - Geen mobiliteitsplan voor medewerkers langer in dienst - Veel afdelingen, management voor kleine groep medewerkers, daardoor veel tussenstations en trage beslissingen - Werkdruk soms erg hoog - Moeite om collega's vast te houden

Advies aan management

Probeer medewerkers die zich dag in dag uit eens te belonen voor het harde werk en doe meer moeite voor het (langer) behouden van medewerkers, mede door te laten merken dat er waardering is voor het harde werk. Communicatie naar het team over nieuwe ontwikkelingen binnen het bedrijf (managementplannen) verbeteren.

Constant IT2018-04-24

Reactie van Constant IT

May 14, 2018CTO

Beste collega, Allereerst dank voor je review. Hoewel wij, net als jijzelf, liever complimenten krijgen over onze prestaties, zijn dit wel de berichten die ons scherp en alert houden. Medewerker- en klanttevredenheid is een belangrijk thema dit jaar waar we extra aandacht aan ...

Meer weergeven
  5. "Werken bij Constant IT"

• Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Systeembeheerder op afdeling Service Development in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Constant IT voor 8 jaar

Pluspunten

Veel vrijheid om te ontwikkelen. Zowel technisch als niet technisch. Ruimte om ideeen te delen met management. Ideeen worden serieus genomen. Persoonlijk ontwikkelingsplan per jaar. Van MCSA's en MCSE's tot cursussen communicatie skills of project management. Constant IT kijkt altijd naar persoonlijke wensen en ambities en kijkt niet alleen naar de wensen van het bedrijf. Jonge groep met collega's. Altijd...

Meer weergeven

Minpunten

Geen mobiliteitsplan voor de hele organisatie. Bestaande medewerkers moeten met trein of scooter. Werkdruk kan op bepaalde momenten (te) hoog liggen. Veel verschillende afdelingen voor een 'kleine' groep medewerkers. Geen mobiele telefoon van de zaak of vergoeding voor telefoon. Maar wordt wel verwacht bereikbaar te zijn.

Constant IT2018-03-13
  6. "Als systeembeheerder bij Constant IT"

Huidige werknemer - Systeembeheerder in Zaandam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Constant IT

Pluspunten

- Vrijheid - Veelzijdigheid (je bent bezig met: servers, werkplekken, netwerken, azure en meer nieuwe technologieën) - Serieus in het beroep/in de markt - Informeel (kan goed je eigen problemen bespreken) - Goede eigen ontwikkeling mogelijk (certificeringen, trainingen en meer) - Kwalitatief sterk - Gecertificeerde werknemers (hier word ook constant aan gewerkt)

Minpunten

- Afstand tussen de afdelingen - Communicatie onderling - Soms iets te snel tot beslissingen komen *Het bedrijf werkt hard om dit allemaal te verbeteren. Je word gehoord als je problemen hebt met bepaalde zaken. Als laatste voeg ik eraan toe dat overal wel iets speelt en nergens is het perfect.

Advies aan management

Blijf vooral praten met de werknemers en los waar dat moet de nodige problemen ook echt op!

Constant IT2018-03-09
  7. "Werken bij Constant IT als System Engineer"

Voormalige werknemer - Systems Engineer in Amsterdam

Ik voltijd gewerkt bij Constant IT voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

- Moderne/inspirerende werkplek - Werken met moderne apparatuur - Jong team - Vrijheid in aanpak methodes - Mogelijkheid tot behalen van diverse certificaten - Werken in hartje Amsterdam - Persoonlijke werksfeer ( Je kent ieder team lid en je ziet dagelijks de directie ) - Goede inwerkprocedure waardoor je snel uit de voeten kunt.

Minpunten

- Salaris ligt redelijk laag in vergelijking met andere partijen (Werkt het management dit en afgelopen jaar wel hard aan) - Redelijk hoge werkdruk - Mogen wel wat vaker uitjes georganiseerd worden

Constant IT2018-02-21
  8. "Werken bij Constant IT - Service Execution"

Voormalige werknemer - Service Execution in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb gewerkt bij Constant IT voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

- Moderne werkplek met de meeste recente (Dell) apparatuur - Veel diverse en uitdagende klanten in diverse sectoren - Ruime werkplekken - Werken met nieuwe en uitdagende systemen zoals Azure, Office 365 en andere cloud-based applicaties - Fijne collega's - Nabij hartje Amsterdam dus voldoende opties qua woon-werkverkeer - Iedere 3 weken een kantoorborrel - Diverse mogelijkheden tot ontspanning tijdens de borrel...

Meer weergeven

Minpunten

"Ieder huisje heeft zijn kruisje" - Bij bepaalde plannen welke gemaakt worden vanuit het MT worden andere teamleden te lang in de waangelaten (word wel aangewerkt en dat is goed!) - Kantoorborrels mogen soms wel afwisselen met "iets anders" (café'tje, klein uitje) - Op verschillende afdelingen soms wat remoerig - Diensten wisselen vaker niet dan wel tussen collega's - Werkdruk soms iets te hoog - Geen onderscheid...

Advies aan management

Loop wat vaker rond op de verschillende afdelingen. Vraag ook eens naar de meningen van de overige teamleden en wat hij/zij fijn vinden. Spar wat vaker met het team over wat zij wel en niet goed vinden gaan qua werk maar ook binnen het bedrijf. Collega's krijgen daarmee dan ook de indruk dat zij gehoord worden en bij bepaalde zaken betrokken worden.

Constant IT2018-02-07
Er zijn 8 reviews gevonden