Reviews van Constant IT

Bijgewerkt op Jul 27, 2020

9 van meer dan 9 reviews gevonden

3.6
Constant IT Algemeen directeur Mark Philips (no image)
Mark Philips

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Huidige werknemer

Adviseur

Jun 14, 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Groeiende ICT onderneming waarbij je kan meewerken aan de groei. Prachtig kantoor. Leuke collega's. Ambitieus. Lekkere lunches.

Minpunten

Achterover leunen is er niet bij.

2. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Altijd iets mis

Jul 27, 2020 - P&C

Pluspunten

Voordelen; - De collega's, die inmiddels allemaal weg zijn, maakten het waard om daar te blijven - De lunch was vaak gewoon echt goed - Even een rondje lopen was ook even lekker (waar ook vaak om gezeurd werd). Grootste problemen; - Het aannemen van medewerkers is altijd een drama geweest omdat Constant IT geen goede salarissen biedt. Ik had een hele struggle gehad om te krijgen wat ik kreeg. Als je dit niet goed regelt, zit je de komende 5 jaar met dezelfde salaris. met een beetje geluk krijg je er 2% per jaar bovenop (net genoeg voor een happy meal). Je zit dan altijd met medewerkers die gewoon geen ervaring hebben en er enkel zijn om de telefoon op te nemen. - Omdat ze niet investeren in medewerkers heb je een lage kennis niveau wat de klant ook echt altijd merkt

Minpunten

- Te dure lunch maar wel lekker. Het lijkt erop dat ze teveel van je salaris inhouden hiervoor voor wat je ervoor krijgt. - Ervaren collega's die weg zijn gegaan (net zoals ik) omdat je gewoon geen andere keus hebt. - Geen doorgroei mogelijkheden tenzij je dreigt met vertrek naar een ander werkgever of letterlijk een maanden lange traject doorloopt om door te kunnen groeien naar een functie waar je gewoon precies hetzelfde voor betaald krijgt (max 2% erbovenop wat uiteindelijk gewoon niks is). - Een volledige ITSM team werd aangenomen, plannen werden gepresenteerd. Werd goed ontvangen door iedereen, uiteindelijk niks mee gedaan. Ze werden uiteindelijk te dure planners voor de servicedesk met als gevolgd dat het volledige ITSM team inmiddels is vertrokken. - Onmogelijk om te parkeren tenzij je een parkeer pas hebt. Veel te duur voor de medewerkers omdat je om de 3 uur je app uit en aan moet zetten, anders ben je te duur uit. - Geen airco maar wel een veel te hete kantoor in de zomer. In de winter is het een iglo tenzij je de verwarming aanzet en weer te heet hebt. - Management die elke 3 maanden weer even paar weken op vakantie is, geen idee waarom. - Wordt totaal niet geïnvesteerd in de medewerkers. - Secundaire voorwaarden kan je eigenlijk wel vergeten. Als je verwacht dat je een telefoon krijgt voor je werkzaamheden (werd mij wel beloofd) dan kan je die ook vergeten. Ik had een onbeperkt abonnement dus voor mij maakt het niet uit maar voor anderen was dit ook weer een issue. Probleem ook weer is dat je met je eigen prive nummer belt met klanten. De medewerkers op kantoor hebben hier minder issues mee omdat ze een kantoor telefoon hebben. - Thuiswerken (wat ik gewend was) is bijna onmogelijk tenzij er echt iets aan de hand is. - Technisch consult doen met een account manager gebeurt nooit. De accountmanagers verkopen van alles zonder technisch consult. - De flex plekken is gewoon niet te doen. De toetsenborden en muizen zijn echt smerig en de stoelen zijn veel te oud. Een aantal stoelen beschikbaar die wel goed zijn maar iedere ochtend wordt daar om gevochten.

3. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Service Execution medewerker

Jul 9, 2018 - Customer Service Executive in Amsterdam

Pluspunten

- Korte lijnen - Regelmatige updates over het reilen en zeilen van het bedrijf, waar wel degelijk naar inspraak geluisterd word. - Goed bereikbaar - Veel vrijheid - Het naar je toe trekken van klanten en het vormen van een aanspreekpunt word gestimuleerd en het staat je vrij om on-site afspraken met de klant te maken.

Minpunten

Op dit moment kan ik mij geen minpunten bedenken waar nog niet aan gewerkt word

4. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Constant IT is een (meer dan) fijne werkgever!

May 13, 2018 - Inside Sales in Amsterdam

Pluspunten

- Constant IT biedt veel flexibiliteit in vele opzichten. Je krijgt de kans om je werktijden redelijkerwijs zelf in te delen en ook thuiswerken is, uiteraard met een goede reden, nooit een probleem. - Doorgroei mogelijkheden binnen Constant IT zijn volop aanwezig. Indien je voor de volle honderd procent werkt aan je doelstellingen, laat zien dat je de kwaliteiten hebt voor je beoogde stap vooruit en daarover duidelijk blijft communiceren staat het Management Team altijd open voor het gesprek en een volgende stap in je ontwikkeling. - De afgelopen maanden heeft Constant IT hard gewerkt aan de communicatie richting medewerkers. Medewerkers worden betrokken bij de jaarplannen en elk kwartaal volgt er een update. - De lunch is erg goed georganiseerd en wordt nagenoeg de hele week verzorgd door een enthousiaste cateraar. Ook in tussendoortjes en verschillende (fris)dranken is voorzien. Wat een luxe!

Minpunten

- Door drukte is het af en toe nodig om buiten kantoortijden (vanuit huis) verder te werken. Op de salesafdeling is daar echter geen duidelijke overwerkregeling en beloning voor. - Collega's welke niet tot nooit ziekteverzuim hebben worden daar niet voor beloond, ook al ben ik van mening dat dan een vanzelfsprekendheid hoort te zijn. Een waardering in de vorm van een bonus bij geen ziektedagen zou een hele mooie toevoeging zijn.

5. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Werken bij Constant IT kan zwaar zijn

Apr 24, 2018 - Systeembeheer

Pluspunten

- Ieder jaar een persoonlijk plan voor certificeringen. - Flexibel uren indelen (afdeling systeembeheer). - Jong team

Minpunten

- Geen uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden; bijvoorbeeld telefoonvergoeding - Geen mobiliteitsplan voor medewerkers langer in dienst - Veel afdelingen, management voor kleine groep medewerkers, daardoor veel tussenstations en trage beslissingen - Werkdruk soms erg hoog - Moeite om collega's vast te houden

Reactie van Constant IT

CTO

Beste collega, Allereerst dank voor je review. Hoewel wij, net als jijzelf, liever complimenten krijgen over onze prestaties, zijn dit wel de berichten die ons scherp en alert houden. Medewerker- en klanttevredenheid is een belangrijk thema dit jaar waar we extra aandacht aan geven. Afgelopen kwartaal hebben we een aantal belangrijke stappen gezet die tegemoet komen aan enkele punten die je beschrijft. Allereerst zijn (letterlijk) koste noch moeite gespaard om het team te laten groeien op (op termijn) de werkdruk te verlagen. Op vrijwel alle posities in de organisatie zijn nieuwe mensen aangesteld en om de tussentijdse werkdruk beter op te vangen hebben we gebruik gemaakt van detachering. Een nieuwe stap voor Constant IT! Een andere belangrijke verandering die we hebben geintroduceerd is om het jaarplan op te knippen in kwartalen . Zwel voor-, tijdens als na afloop van elk kwartaal delen we het gehele team wat er gelukt is (en wat niet..). In combinatie met de periodieke 1 op 1 gesprekken met je teamlead en het afdelingsoverleg biedt dit veel kansen voor inzicht in en de ontwikkelingen. Voor aanvullende vragen of toelichting is altijd een passende collega beschikbaar. Mobiliteit voor onze groeiende organisatie is een complex vraagstuk waar zeker richting de scootergebruikers al te lang onduidelijkheid over is. Het toekennen van een passend stuk vervoer aan iedereen is een complexe en en in potentie kostbare puzzel. We werken op dit moment hard aan de eerste fase. Hieronder valt ook duidelijkheid naar de rest van het team die graag wil weten wat er voor hem/haar mogelijk is. Via deze weg, maar nog liever persoonlijk help ik je graag verder met aanvullende reactie op je input. Je weet me te vinden!

6. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Werken bij Constant IT

Mar 13, 2018 - Systeembeheerder op afdeling Service Development in Amsterdam

Pluspunten

Veel vrijheid om te ontwikkelen. Zowel technisch als niet technisch. Ruimte om ideeen te delen met management. Ideeen worden serieus genomen. Persoonlijk ontwikkelingsplan per jaar. Van MCSA's en MCSE's tot cursussen communicatie skills of project management. Constant IT kijkt altijd naar persoonlijke wensen en ambities en kijkt niet alleen naar de wensen van het bedrijf. Jonge groep met collega's. Altijd bezig met de nieuwste technologiën. (Bijv. Microsoft Azure)

Minpunten

Geen mobiliteitsplan voor de hele organisatie. Bestaande medewerkers moeten met trein of scooter. Werkdruk kan op bepaalde momenten (te) hoog liggen. Veel verschillende afdelingen voor een 'kleine' groep medewerkers. Geen mobiele telefoon van de zaak of vergoeding voor telefoon. Maar wordt wel verwacht bereikbaar te zijn.

7. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Als systeembeheerder bij Constant IT

Mar 8, 2018 - Systeembeheerder in Zaandam

Pluspunten

- Vrijheid - Veelzijdigheid (je bent bezig met: servers, werkplekken, netwerken, azure en meer nieuwe technologieën) - Serieus in het beroep/in de markt - Informeel (kan goed je eigen problemen bespreken) - Goede eigen ontwikkeling mogelijk (certificeringen, trainingen en meer) - Kwalitatief sterk - Gecertificeerde werknemers (hier word ook constant aan gewerkt)

Minpunten

- Afstand tussen de afdelingen - Communicatie onderling - Soms iets te snel tot beslissingen komen *Het bedrijf werkt hard om dit allemaal te verbeteren. Je word gehoord als je problemen hebt met bepaalde zaken. Als laatste voeg ik eraan toe dat overal wel iets speelt en nergens is het perfect.

8. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Werken bij Constant IT als System Engineer

Feb 21, 2018 - Systems Engineer in Amsterdam

Pluspunten

- Moderne/inspirerende werkplek - Werken met moderne apparatuur - Jong team - Vrijheid in aanpak methodes - Mogelijkheid tot behalen van diverse certificaten - Werken in hartje Amsterdam - Persoonlijke werksfeer ( Je kent ieder team lid en je ziet dagelijks de directie ) - Goede inwerkprocedure waardoor je snel uit de voeten kunt.

Minpunten

- Salaris ligt redelijk laag in vergelijking met andere partijen (Werkt het management dit en afgelopen jaar wel hard aan) - Redelijk hoge werkdruk - Mogen wel wat vaker uitjes georganiseerd worden

9. 4.0
    Voormalig contractwerker, meer dan 5 jaar

Werken bij Constant IT - Service Execution

Feb 7, 2018 - Service Execution in Amsterdam

Pluspunten

- Moderne werkplek met de meeste recente (Dell) apparatuur - Veel diverse en uitdagende klanten in diverse sectoren - Ruime werkplekken - Werken met nieuwe en uitdagende systemen zoals Azure, Office 365 en andere cloud-based applicaties - Fijne collega's - Nabij hartje Amsterdam dus voldoende opties qua woon-werkverkeer - Iedere 3 weken een kantoorborrel - Diverse mogelijkheden tot ontspanning tijdens de borrel (Playstation, tafeltennistafel) - Regelmatig updates vanuit het MT omtrent stand van zaken binnen het bedrijf. - Diverse certificaten te behalen en worden beloond d.m.v. van een éénmalige bonusuitkering aan het eind van het jaar

Minpunten

"Ieder huisje heeft zijn kruisje" - Bij bepaalde plannen welke gemaakt worden vanuit het MT worden andere teamleden te lang in de waangelaten (word wel aangewerkt en dat is goed!) - Kantoorborrels mogen soms wel afwisselen met "iets anders" (café'tje, klein uitje) - Op verschillende afdelingen soms wat remoerig - Diensten wisselen vaker niet dan wel tussen collega's - Werkdruk soms iets te hoog - Geen onderscheid tussen collega's met bepaalde specialisaties of werkervaring.

Weergave: 1 - 9 van 9 reviews in het Nederlands

Werkt u bij Constant IT? Deel uw ervaringen