Reviews van KPN

Bijgewerkt op 2 mei 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
4,1
80%
Aanbevelen bij een kennis
98%
Waardeert directeur
KPN Chairman and CEO Joost Farwerck
Joost Farwerck
33 Beoordelingen
Pluspunten
Minpunten
  • "Veel reorganisaties en wisseling op MT niveau(in 16 reviews)

  • "Het is een groot bedrijf in Nederland, maar klein vergeleken met de grote spelers in de markt(in 16 reviews)

Meer pluspunten en minpunten
Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
  1. "Beste werkgeven van Nederland"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Value Stream Manager in Rotterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij KPN voor 3 jaar

    Pluspunten

    Opleidingsbudget, personeelskorting, 13e maand, doorgroeimogelijkheden, transparante organisatie

    Minpunten

    geen geen geen geen geen

  2. "Niet echt blij bedrijf"

    2,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Monteur in Rotterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij KPN

    Pluspunten

    Dagelijks in contact met klanten

    Minpunten

    Onervaren management, moeilijk om binnen Bedrif Door te groeien qua functie Althans als je echte Nederlander bent dus geen tweede nationaliteit. De medewerkers voor de bedreigen met ontslagen constant.

    Verder lezen

  3. "Mooi Nederlands bedrijf om voor te werken"

    4,0
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik werk voltijd bij KPN

    Pluspunten

    Mooi groot Nederlands bedrijf om voor te werken .

    Minpunten

    Door grootte soms wat log

  4. "Onpersoonlijke fabriek"

    1,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior DevOps Engineer in Den Haag
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij KPN

    Pluspunten

    goede arbeidsvoorwaarden: jaarlijks vrij budget voor opleidingen, mogelijkheden om thuis te werken, bijkopen of verkopen van verlof

    Minpunten

    verschrikkelijke werksfeer. Elke 2 tot 3 jaar reorganiseren met telkens 5 tot 10% ontslagen. Managers zijn allemaal hielenlikkers en trappen naar beneden. Heel onpersoonlijk: geen aandacht voor persoonlijke zaken als verjaardagen of kinderen. In vele jaren dat ik er werk mocht mijn vriendin nooit zelfs maar een stap over de drempel zetten.

  5. "Kon accountmanager"

    4,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Account Manager in Amsterdam
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij KPN

    Pluspunten

    Prima werk ge ver s

    Minpunten

    Weinig groeimogelijkheden bij kpn s

  6. "Goede bedrijf maar te veel processen"

    3,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Campagne manager 

    Ik werk deeltijd bij KPN

    Pluspunten

    Flexibel Goede ervaring en je kan veel leren

    Minpunten

    Nederland taal bijna verplicht anders jij kan niet groeien of meer leren. Overall moelijk bedrijf. Te veel processen en te lang.

  7. "Klantenservice Medewerker SAVE bij KPN Groningen (Borg)"

    3,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Groningen
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht

    Ik heb deeltijdgewerkt bij KPN voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    + Ik heb er vier en een halfjaar gewerkt. + Geen echte misstanden, wel veel corporate onzin (zie minpunten). + Als bijbaan voor niet teveel uur in de week is het dikke prima. + Bedrijf probeert groen te doen, maakt wel ontzettend veel onnodige reclame meuk voor medewerkers klantenservice (somehow).

    Minpunten

    - Het gaat vervelen, heel veel 'dezelfde' gesprekken. - Het is een groot bedrijf, wijzigingen gaan langzaam, communicatie van beneden naar boven in de hiërarchie werkt niet goed. - Veel 'onzin' taken, zoals elk jaar een verbeterplan voor een klantenservice baan(!!!). - Veel sturing door middel van cijfers. Je leert in de kortste keren de fijne kneepjes om deze cijfers iets op te fleuren, maar het is vermoeiend. Officieel word je inhoudelijk gecoacht, in de praktijk altijd op cijfers. Jouw direct leidinggevende wordt immers ook op deze cijfers afgerekend. - Er wordt geadverteerd met 'groeimogelijkheden'. Deze zijn zeer, zeer beperkt. Niet kwaliteit voert hierbij de boventoon, maar wie je kent en door wie je aardig wordt gevonden. - Laag salaris (minimumloon + 1 euro + beetje extra als je langer in dienst bent), weinig mogelijkheden voor opslag/bonus. (Was ooit beter). - In het kort: Collega's zijn leuk, het bedrijf beetje suf en vermoeiend.

    Verder lezen
  8. "Review"

    5,0
    Voormalige werknemer - Senior Business Controller in Amsterdam

    Ik heb voltijd gewerkt bij KPN

    Pluspunten

    Veel mogelijkheden, ontwikkel trajecten, professionele collega's

    Minpunten

    Bureaucratische organisatie, veel reorganisaties, politiek

  9. "Goed"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Stagiaire in Rotterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij KPN

    Pluspunten

    Alles is top geregeld en uitdagend.

    Minpunten

    Geen minpunten tot zo ver

  10. "Top"

    5,0
    Huidige werknemer - Business Development Manager in Rotterdam

    Ik werk voltijd bij KPN

    Pluspunten

    Groot bedrijf om voor te werken

    Minpunten

    Ook een groot bedrijf om voor te werken

Weergave: 1 - 10 van 347 Reviews
</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij KPN-werkzoekenden

Directeur
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken
Young Talent Program (management)

Werkt u bij KPN? Deel uw ervaringen

KPN logo
of