Reviews van Medpace

1. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Oké

Jan 18, 2021 - Regulatory Submissions Coordinator

Pluspunten

Collega's zijn echt geweldig . Goeie sfeer Goed bedrijf om te starten

Minpunten

Mijn salaris was aan de lage kant,maar met onderhandelen kom je een eind. Doorgroei mogelijkheden minimaal

2. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

0 appreciation

May 12, 2020 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Lovely colleagues and it pays the bills

Minpunten

You are left unappreciated, unvalued and on your own... especially in the current times of uncertainty

Human Resources

Thank you for leaving a review. We are happy to hear you enjoy the people that make up our organization – we may be biased but we believe we have the best employees. COVID-19 has been unknown and difficult for every organization, and Medpace is no expectation. We are navigating as best as we can and assure you we are taking this very seriously. We are complying with CDC guidelines and have allowed our employees to work 100% remotely for the last 5 weeks. This has been determined and evaluated based on new information we get daily on the spread of the virus. Where permitted by local regulations, including at all of our US locations now, we have allowed employees to return to the office (on a staggered schedule) every other week to ensure we reduce campus density and maintain physical distancing while promoting a return to our collaborative work environment. The return to work is a slow and gradual process. Our goal is to continue operations and still keep our employees safe. We are sorry to hear your thoughts on Medpace, but do encourage you to speak to your HR Representative to provide more detail.

3. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Ontslag tijdens ziekte

Nov 25, 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Vast contract Makkelijk bereikbaar Klein bedrijf in België

Minpunten

Geen toffe werksfeer Onvriendelijke collega’s Onaangenaam werken

4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Goede werkgever

Apr 14, 2021 - Anonieme werknemer in Leuven

Pluspunten

- goede mogelijkheden om door te groeien - leuke werksfeer en collega's - gevaarieerd takkenpakket - goede locatie - globale mindset en multiculturele teams - kantoor goed uitgerust

Minpunten

- geen bedrijfsrestaurant en fitness binnen het kantoor

5. 4.0
    Huidige werknemer

Coördinator

Dec 24, 2020 - Project Coordinator in Leuven

Pluspunten

- leren staat centraal. - leuke collega's - begripvolle managers

Minpunten

- loon is vrij laag.

6. 3.0
    Huidige werknemer

Goed voor startende CRAs

Dec 17, 2020 - In House CRA in Leuven

Pluspunten

Goede opleiding voor beginnende CRAs, veel ondersteuning, jong team

Minpunten

Laag loon en weinig flexibiliteit

7. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

PC bij MRL

Oct 16, 2020 - Project Coordinator in Leuven

Pluspunten

Interessant werk, ik heb zeer veel bijgeleerd.

Minpunten

te veel werkdruk. geen begrip voor tijd die training neemt. geen begrip voor gezondheid, (2a3 burn outs per jaar) gemaakte afspraken om je gezondheid te behouden worden vergeten als het uitkomt. problemen aankaarten of oplossingen aanreiken worden onmiddellijk van tafel geveegd.

4 personen vonden deze review nuttig
  8. 2.0
    Voormalige werknemer

Cra

Aug 25, 2020 - Senior CRA in Leuven

Pluspunten

Leuke collega’s en goeie training

Minpunten

Best een laag loon voor starter

9. 1.0
    Voormalige werknemer

Een plek die de nostalgie helemaal niet waard is

May 2, 2020 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Ik kan niets bedenken, misschien wel. Dit is een goede keuze voor mensen die niet hoeven te jagen.

Minpunten

Slecht management, incompetente managers, slechte bedrijfscultuur, slechte lonen, ontslagen in grote hoeveelheden, de redenen voor ontslag zijn erg belachelijk, bijvoorbeeld: buitensporige lonen, zoals geen financiële zorgen, niet naar arbeidsgeschiktheid. Bewonder vooral HR, hoe je een dier zonder menselijkheid kunt zijn.

4 personen vonden deze review nuttig

Human Resources

Bedankt voor het plaatsen van een review. We stellen vast dat je een negatieve ervaring hebt gehad binnen onze organisatie. We werken hard om ervoor te zorgen dat we een werkplek zijn voor alle medewerkers en dat wij attractief zijn voor werknemers op korte termijn maar ook een plek zijn waar onze medewerkers kunnen groeien in hun carrière. We zijn enorm trots op de verschillende culturen die we hier bij Medpace promoten. We waarderen medewerkers met verschillende achtergronden en zijn van mening dat dit bijdraagt aan een groot deel van ons succes. We zijn verrast om te horen over uw ervaring van ons HR-team. Onze HR-afdeling streeft ernaar de medewerkers van de organisatie te dienen en een samenwerkingsomgeving te bieden waar medewerkers kunnen blijven groeien en bloeien binnen de organisatie. Alle problemen die aan HR worden voorgelegd, krijgen overeenkomstig prioriteit. Meer specifiek worden ze allemaal beoordeeld en indien nodig ook vervolgens geëscaleerd. We zijn altijd bereid om specifieke bezorgdheden aan te pakken en ook duidelijk te maken dat we ze zullen escaleren, afhankelijk van de specifieke vraag. Naast de individuele vragen is HR en Management , ook verantwoordelijk voor de collectieve belangen van werknemers en de organisatie in zijn geheel. We staan altijd open voor suggesties en feedback en stellen uw beoordeling op prijs.

10. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Slecht management en geen waardering

Apr 8, 2020 - Project Coordinator in Haasrode

Pluspunten

Ik heb er een aantal fijne collega's leren kennen

Minpunten

Slecht management: controle freak, geen respect naar anderen toe, heeft duidelijke favoriete, focus ligt op wat er fout wordt gedaan en niet op wat je goed doet, geen flexibiliteit (hoeveel je werkt wordt op minuten nagegaan, maar als je te lang werkt dan wordt daar geen rekening mee gehouden), een bonus van 10 euro is belachelijk zeker als anderen er van 300 euro krijgen. Slechte bureaustoelen, geen ventilatie, weinig ramen, keuken is veel te klein voor al het personeel. Weinig voordelen: er is geen recup, weinig verlof, niet van thuiswerken. Er worden van die haat mails naar heel het bedrijf gestuurd als er iets niet goed is: mails over 8h en 6minuten werken en die inkten zeker niet te vergeten, over sigarettenpeuken, over kledingvoorschriften... Heel onprofessioneel en overdreven . Geen mogelijkheid om door te groeien ook al wordt dat tijdens sollicitatiegesprek beloofd. Liefst van al houden ze 10 jaar op dezelfde positie. De systemen en manier van werken zijn eigenlijk prehistorisch. Het bedrijf is gegroeid, maar er is geen evolutie van de manier van werken. In andere bedrijven zijn. Logistiek en printen aan andere bedrijven doorgespeeld, hier moet alles zelf gedaan worden en dat zorgt voor te veel werk om te volgen.

7 personen vonden deze review nuttig

Human Resources

Bedankt voor het plaatsen van een review. Het spijt ons te horen dat u negatieve gevoelens heeft tegenover de organisatie. We streven ernaar van Medpace een organisatie te maken waar medewerkers onbeperkte mogelijkheden hebben om vooruit te komen en meer verantwoordelijkheid op zich te nemen in het bedrijf. Om dit te bereiken hebben wij binnen elk loopbaantraject meerdere niveaus. Promotieperiodes zijn elk kwartaal beschikbaar en zijn uitsluitend afhankelijk van individuele prestaties. We stimuleren voortdurend de ontwikkeling van medewerkers vanuit de organisatie. De beloningsstructuur wordt consequent herzien om ervoor te zorgen dat we competitief zijn binnen de branche en om correcte lonen te bieden aan onze werknemers. Medpace is trots op de samenwerking, op office georiënteerde cultuur en streeft ernaar dat alle medewerkers zich gewaardeerd voelen. We nemen alle bezorgdheden serieus en onderzoeken deze grondig, hoewel we erkennen dat er niet één perfecte oplossing is die voor iedereen geschikt is. Het is duidelijk dat Medpace niet geschikt was voor u, maar we stellen uw mening op prijs en apprecieren u feedback.

Weergave: 1 - 10 van 12 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Medpace-werkzoekenden

Entry Level Clinical Research Associate
Junior Clinical Research Associate