Reviews van Netflix

Bijgewerkt op 6 mrt 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
4.0
71%
Aanbevelen bij een kennis
90%
Waardeert directeur
Netflix Founder, Chairman and CEO Reed Hastings
Reed Hastings
631 Beoordelingen
  1. Nuttig (1)

    "Geweldige cultuur, fantastische mensen, instabiele omgeving"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Marketing Manager in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Netflix voor 3 jaar

    Pluspunten

    Geweldige collega's Geweldige sfeer Geweldige uitdagingen Geweldig salaris

    Minpunten

    Instabiel. Alles verandert elke week

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  2. "Het was ok"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Service Representative in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik heb voltijdgewerkt bij Netflix voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Incentives, collega's, werk, chatten, vrijheid

    Minpunten

    Salaris, rooster nooit op tijd, 9 dagen achter elkaar werken, slechte manager

    Verder lezen

  3. Nuttig (1)

    "Werken voor Netflix"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Finance Manager in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Netflix voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Freedom and responsibility en erg varierend werk

    Minpunten

    De lat ligt erg hoog, maar je werkt daardoor met erg getalenteerde mensen

  4. "Fast-paced en niet voor iedereen"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Workplace Coordinator in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Netflix

    Pluspunten

    Collega's, Salaris, Vrijheid, Verantwoordelijkheid, Doorgroeien

    Minpunten

    Lange dagen, Snel schakelen, Blijven presteren

  5. Nuttig (9)

    "Customer support"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Support in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Netflix voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Gratis eten de hele dag

    Minpunten

    Afgeschermd van de buitenwereld. Geen toegang tot websites geen telefoon op de vloer, geen toegang tot google ook geen toegang tot netflix kijken.

    Verder lezen
  6. Nuttig (1)

    "Hoeveel is het het waard om geen leven te hebben?"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij Netflix voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Geweldig salaris, slimme collega's, veel extraatjes

    Minpunten

    Enorme druk, angst dat je op elk moment ontslagen kan worden, je moet 24/7 werken om te kunnen presteren...

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  7. Nuttig (3)

    "Fantastische werkplek; echter, er is een gebrek aan baanstabiliteit"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Marketing Manager in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Netflix voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Getalenteerde en oprechte collega's, werkcultuur, voordelen

    Minpunten

    Zaken & mensen- wat mij eerlijk klinkt; dat gezegd hebbende - het moment dat je niet in de beste belang van de zaak bent, lig je eruit- het maakt niet uit hoe goed je bent in wat je doet/in leren wat je moet, om een belang van de zaak te worden.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  8. Nuttig (8)

    "Discriminatie van mensen met psychische problemen"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Netflix gewerkt

    Pluspunten

    Leuke collega's Geweldig kantoor Lunch voor €2 per dag Gratis Netflix Mogelijkheid om Netflix te kijken op het werk tussen gesprekken door Reiskosten Fraai loon

    Minpunten

    Er kan ineens worden ingepland dat je 3 maanden achter elkaar late diensten werkt, wat erg vermoeiend en deprimerend is (je eindigt dan om 23.00 uur als je geluk hebt) Telefoontje na telefoontje op drukke dagen, je hebt nauwelijks tijd om adem te halen en een slok water te nemen Als je te vaak te laat bent, word je ontslagen Op functioneringsgesprekken met je teamleider hoor je alleen over de gebieden waarop je jezelf moet verbeteren, er is veel druk. Ze willen dat je perfect bent Ze blijven maar zeggen dat feedback belangrijk is en dat ze erom geven, maar uiteindelijk doen ze er niets mee Word niet ziek, ga niet met ziekteverlof (psychisch of mentaal) anders wordt je contract niet verlengd. Ze zullen voor je zorgen tijdens je ziekteverlof, een reïntegratieplan regelen, je ondersteunen en je vertellen hoe goed je het doet maar wanneer je contract afloopt, zullen ze het niet verlengen. Ze zullen tegen je liegen dat je prestaties (je kunt je prestaties zelf controleren) niet goed genoeg waren en ze je moeten laten gaan of zelfs vertellen dat ze zich het risico niet kunnen veroorloven dat je weer ziek wordt. Ze zullen zelfs niet uitleggen wat er precies mis is gegaan in je uitvoering. Ze geven je aanbevelingen voor toekomstige werkgevers en helpen zelfs bij het vinden van een baan. En ze zullen er meer aan toevoegen, bijvoorbeeld dat je klaagt dat je alleen voor late diensten gepland bent. We hebben een speciale ruilmarkt voor diensten omdat zoveel mensen niet tevreden zijn met hun schema's. Sinds Netflix in april is overgestapt naar Majorel, is er veel veranderd. Ze controleren de gemiddelde tijd van de telefoongesprekken en hoeveel klanten hebben teruggebeld nadat ze contact met je hebben opgenomen. Kortom, Netflix houdt niet van zieke mensen, ze accepteren geen psychische problemen. Je moet gezond zijn, niet klagen en altijd op tijd zijn want anders zullen ze je vertellen dat je niet binnen het bedrijf past.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  9. "Geweldig bedrijf"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Netflix

    Pluspunten

    Fijne cultuur, geweldige mensen en geweldig kantoor.

    Minpunten

    Kan soms druk zijn.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  10. Nuttig (12)

    "Ik steek nog liever mijn haar in de fik!"

    1.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Manager in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij Netflix voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Het enige dat je als pluspunt kunt tellen is dat je in dienst bent. Veel verschillende etnische achtergronden, veel geweldige mensen, zonder management.

    Minpunten

    Zeer slechte managementstijl en slechte opties voor verbetering of ontwikkeling. Alleen als je bereid bent om een ​​'bruine neus' te geven of als een lolbroek te handelen, kun je hogerop in de managementketen komen (let wel, dit heeft betrekking op mijn ervaring bij de Amsterdam Offices).  Nauwelijks behoud van goede en harde werkers. Zeer krachtig wanneer ze van je af willen,  om je te vertellen dat "je niet past bij hun " Cult(uur)"... Slechte training, zeer kinderachtig systeem om je te prijzen voor je harde werk, geen voordelen, hoewel ze liegen en je vertellen dat die er wel zijn (gratis Netflix kijken, als je daar de tijd voor krijgt IS GEEN voordeel), super gierig met merchandise. Zeer saaie lunch en diners (het cateringpersoneel is top)... hoewel het "gratis" is... is dat het niet, het komt maandelijks uit je salaris. De werkroosters zijn belachelijk en houden zich niet aan de Nederlandse wetgeving voor werkdagen en werktijden. Er wordt veel flexibiliteit van je verwacht, zonder er iets voor terug te krijgen. Veel nepotisme en zeer eigenaardige en onsmakelijke praktijken op en naast de werkvloer ... Saai en repetitief werk voor de klantenservice. Veel managers zijn gebleven en vertrokken in korte tijd vanwege de onprofessionele manier waarop bepaalde problemen zijn afgehandeld en ik kan zo nog doorgaan... Ik ben verbaasd dat dit deel van het bedrijf er nog steeds is (voorlopig)... VERMIJDEN! Iedereen met verstand zal dit alles en meer in korte tijd ontdekken. Voor Netflix werken KLINKT cool, maar dat is het NIET.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
Er zijn 21 reviews gevonden