Reviews van Netflix

Bijgewerkt op Mar 5, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

23 van meer dan 1,555 reviews gevonden

4.2
81%
Aanbevelen bij een kennis
93%
Waardeert directeur
Netflix Founder, Chairman and CEO Reed Hastings
Reed Hastings
792 Beoordelingen
  1. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    leuk bedrijf

    Mar 5, 2021 - Netflix Analysis Roles in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    aardige collega's in de kantine huhuh

    Minpunten

    geen enkele minpunten voor mij bhbhbbh

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 5.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Good

    Aug 16, 2020 - Customer Service Representative in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Door groei mogelijkheden en structuur en trainingen

    Minpunten

    Geen min punten, je moet weekend en avond uren ok vinden

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  3. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Het was ok

    Mar 6, 2020 - Customer Service Representative in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Incentives, collega's, werk, chatten, vrijheid

    Minpunten

    Salaris, rooster nooit op tijd, 9 dagen achter elkaar werken, slechte manager

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Werken voor Netflix

    Sep 3, 2019 - Senior Finance Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Freedom and responsibility en erg varierend werk

    Minpunten

    De lat ligt erg hoog, maar je werkt daardoor met erg getalenteerde mensen

    1 persoon vond deze review nuttig
  5. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Fast-paced en niet voor iedereen

    Jul 29, 2019 - Workplace Coordinator in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Collega's, Salaris, Vrijheid, Verantwoordelijkheid, Doorgroeien

    Minpunten

    Lange dagen, Snel schakelen, Blijven presteren

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  6. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Customer support

    Jan 4, 2018 - Customer Support in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Gratis eten de hele dag

    Minpunten

    Afgeschermd van de buitenwereld. Geen toegang tot websites geen telefoon op de vloer, geen toegang tot google ook geen toegang tot netflix kijken.

    Verder lezen
    9 personen vonden deze review nuttig
  7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    Geweldige cultuur, fantastische mensen, instabiele omgeving

    Nov 14, 2019 - Senior Marketing Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldige collega's Geweldige sfeer Geweldige uitdagingen Geweldig salaris

    Minpunten

    Instabiel. Alles verandert elke week

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    4 personen vonden deze review nuttig
  8. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Hoeveel is het het waard om geen leven te hebben?

    Nov 18, 2019 - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig salaris, slimme collega's, veel extraatjes

    Minpunten

    Enorme druk, angst dat je op elk moment ontslagen kan worden, je moet 24/7 werken om te kunnen presteren...

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    4 personen vonden deze review nuttig
  9. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Fantastische werkplek; echter, er is een gebrek aan baanstabiliteit

    Sep 7, 2019 - Marketing Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Getalenteerde en oprechte collega's, werkcultuur, voordelen

    Minpunten

    Zaken & mensen- wat mij eerlijk klinkt; dat gezegd hebbende - het moment dat je niet in de beste belang van de zaak bent, lig je eruit- het maakt niet uit hoe goed je bent in wat je doet/in leren wat je moet, om een belang van de zaak te worden.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    7 personen vonden deze review nuttig
  10. 2.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Discriminatie van mensen met psychische problemen

    Sep 5, 2019 - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Leuke collega's Geweldig kantoor Lunch voor €2 per dag Gratis Netflix Mogelijkheid om Netflix te kijken op het werk tussen gesprekken door Reiskosten Fraai loon

    Minpunten

    Er kan ineens worden ingepland dat je 3 maanden achter elkaar late diensten werkt, wat erg vermoeiend en deprimerend is (je eindigt dan om 23.00 uur als je geluk hebt) Telefoontje na telefoontje op drukke dagen, je hebt nauwelijks tijd om adem te halen en een slok water te nemen Als je te vaak te laat bent, word je ontslagen Op functioneringsgesprekken met je teamleider hoor je alleen over de gebieden waarop je jezelf moet verbeteren, er is veel druk. Ze willen dat je perfect bent Ze blijven maar zeggen dat feedback belangrijk is en dat ze erom geven, maar uiteindelijk doen ze er niets mee Word niet ziek, ga niet met ziekteverlof (psychisch of mentaal) anders wordt je contract niet verlengd. Ze zullen voor je zorgen tijdens je ziekteverlof, een reïntegratieplan regelen, je ondersteunen en je vertellen hoe goed je het doet maar wanneer je contract afloopt, zullen ze het niet verlengen. Ze zullen tegen je liegen dat je prestaties (je kunt je prestaties zelf controleren) niet goed genoeg waren en ze je moeten laten gaan of zelfs vertellen dat ze zich het risico niet kunnen veroorloven dat je weer ziek wordt. Ze zullen zelfs niet uitleggen wat er precies mis is gegaan in je uitvoering. Ze geven je aanbevelingen voor toekomstige werkgevers en helpen zelfs bij het vinden van een baan. En ze zullen er meer aan toevoegen, bijvoorbeeld dat je klaagt dat je alleen voor late diensten gepland bent. We hebben een speciale ruilmarkt voor diensten omdat zoveel mensen niet tevreden zijn met hun schema's. Sinds Netflix in april is overgestapt naar Majorel, is er veel veranderd. Ze controleren de gemiddelde tijd van de telefoongesprekken en hoeveel klanten hebben teruggebeld nadat ze contact met je hebben opgenomen. Kortom, Netflix houdt niet van zieke mensen, ze accepteren geen psychische problemen. Je moet gezond zijn, niet klagen en altijd op tijd zijn want anders zullen ze je vertellen dat je niet binnen het bedrijf past.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    11 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 10 van 23 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Netflix-werkzoekenden

Customer Service Representative
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken
Localization Project Manager
Technical Solutions Developer

Werkt u bij Netflix? Deel uw ervaringen

Netflix logo
of