Reviews van RES Software

Bijgewerkt op May 19, 2015

1 van meer dan 100 reviews gevonden

3.8
RES Software CEO Al Monserrat (no image)
Al Monserrat

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Geweldig bedrijf dat weet dat hun succes dankzij het persooneel komt!

May 19, 2015 - Sr Support Engineer in 's-Hertogenbosch

Pluspunten

Ik heb nog nooit een bedrijf of organisatie meegemaakt waar de CEO met het "gewone" personeel" een potje tafel voetbal mee doet. Of een director welke aangeeft "liever tussen haar mensen te zitten dan in haar kantoor". Collega's en leidinggevende staan achter je en moedigen je aan om te excelleren in je functie. Al met al een hele fijne werkomgeving welke ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Minpunten

Thuiswerken is moeilijk in sommige functies en de hardware resources kunnen beter.

4 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 1 van 1 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over RES Software-reviews

RES Software heeft een algemene beoordeling van een 3.8 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 100 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 69% van de werknemers zou werken bij RES Software aanraden aan vrienden en 61% heeft een positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van RES Software hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met een 4.0 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij RES Software. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 69% van de werknemers van RES Software vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden RES Software met een waarde van 3.8 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3.9 voor cultuur en waarden en 3.7 voor loopbaanmogelijkheden.

Werkt u bij RES Software? Deel uw ervaringen

RES Software logo