Cover image for RES Software

Reviews van RES Software

Bijgewerkt op 31 jul. 2022

2 van meer dan 101 reviews gevonden

3,8
RES Software CEO Al Monserrat (no image)
Al Monserrat

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 4,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Geweldig bedrijf dat weet dat hun succes dankzij het persooneel komt!

19 mei 2015 - Sr Support Engineer in 's-Hertogenbosch

Pluspunten

Ik heb nog nooit een bedrijf of organisatie meegemaakt waar de CEO met het "gewone" personeel" een potje tafel voetbal mee doet. Of een director welke aangeeft "liever tussen haar mensen te zitten dan in haar kantoor". Collega's en leidinggevende staan achter je en moedigen je aan om te excelleren in je functie. Al met al een hele fijne werkomgeving welke ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Minpunten

Thuiswerken is moeilijk in sommige functies en de hardware resources kunnen beter.

4 personen vonden deze review nuttig
  2. 3,0
    Voormalige werknemer

Great company, great culture

31 jul. 2022 - Team Leader

Pluspunten

Commonly great colleagues, great culture.

Minpunten

Too bad the company wasted too much money on all the ex Citrix people who killed the company.

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 1 - 2 van 2 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over RES Software-reviews

RES Software heeft een algemene beoordeling van 3,8 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 101 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 70% van de werknemers zou werken bij RES Software aanraden aan vrienden en 59% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van RES Software hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met een 4,0 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij RES Software. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 70% van de werknemers van RES Software vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden RES Software met een waarde van 3,8 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3,9 voor cultuur en waarden en 3,7 voor loopbaanmogelijkheden.

Werkt u bij RES Software? Deel uw ervaringen

RES Software logo

Reviews per functie

Foto's voor RES Software

+ Foto toevoegen
RES Software-foto van: RES HQ in the Netherlands
RES Software-foto van: An aerial view of RES captured by our CTO, who's also a pilot!
RES Software-foto van: We're the new cool, with a future so bright, you have to wear shades. Check us out, keeping it cool with the CEO, partners, and our channel team.
RES Software-foto van: How we rep the tradeshow floor, complete with a drone giveaway!
RES Software-foto van: Accepting our Stevie 2015 (American Business Awards)!
RES Software-foto van: We're the new cool! Check out the RES booth at Citrix ServTech 2015.
RES Software-foto van: RES cycling team at CIONET
Alle foto's weergeven