Not a bad place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Atos

3,0
10 apr 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Wide range of clients to work on.

Minpunten

None I can think of, except the usual politics

Ontdek andere reviews over Atos

5,0
16 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome company culture and great place to work.

Minpunten

Salary increases could be a little bit to be desired.

3,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Remote, well paying, relaxed and uncompetitive environment that helps foster learning and growth while still maintaining high standards of quality for delivery

Minpunten

No raises, bonus often cut down due to KPIs not met, uncertainty with client relationships, mergers affecting overall employee staffing strategy

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle