Happy Two Years at Atos - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Atos

4,0
29 aug 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great culture of no blame by large. Most employees pulling in the same direction. Friendly company to work for with good work life balance. Good benefits package on offer ad reasonable salaries.

Minpunten

Can be quite frugal and rigid at senior management level.

Ontdek andere reviews over Atos

5,0
7 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fine management and staff with everything

Minpunten

IM not reallyt sure at all

3,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Remote, well paying, relaxed and uncompetitive environment that helps foster learning and growth while still maintaining high standards of quality for delivery

Minpunten

No raises, bonus often cut down due to KPIs not met, uncertainty with client relationships, mergers affecting overall employee staffing strategy

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle