Pluspunten
Salarissen niet slecht voor Europa. Ze zijn verschrikkelijk vergeleken met de VS.
Minpunten
De plek is over het algemeen vrij slecht. Teams worden plotseling zonder waarschuwing afgesloten. Teams vinden uit dat ze zijn afgesloten van nieuwsartikelen voordat hun management hen het vertelt. Middenmanagement is politiek en geobsedeerd met hun eigen koninkrijk te creëren in het bedrijf. Het prestatie- en promotieproces is onhelder en nevelig, en hangt er vooral vanaf dat je voortdurende over jezelf opschept tegen seniormensen. Management heeft geen idee wat innovatie echt betekent en maakt het onmogelijk voor de teams om echt iets gedaan te krijgen omdat teams voortdurend aansprakelijk worden gehouden voor 'impact', wat onmogelijk te creëren is in een trimester voor nieuwe en innovatieve producten. Het leiderschap herhaalt gewoon voortdurende oude industrieslagzinnen die concurrent lang geleden bedacht hebben alsof ze volledig nieuw zijn en niemand doorheeft dat het dezelfde oude slagzin is. Ja dit is tirade-achtig. En alles is waar. Vraag het iemand anoniem en je zult de rauwe waarheid krijgen.