1,0
18 jan 2014
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Mensen - niet allemaal, maar sommige. Werkplek - het enige professionele hier - maar alleen na de renovatie. Geen werk vanuit thuis.
Minpunten
Compleet onprofessionele omgeving. 'Lage' management zonder training en bot. Geen effectieve HR, interne trainingen volledig nutteloos, zonder punt en verspilling van je tijd. Dit bedrijf was een verspilling van tijd. Ik heb besloten niet verder te gaan na een half jaar. Dit is de corporatie met alleen maar negatieve dingen, geld is het enige dat belangrijk is hier. Ze verdienen zelfs geld op hun werknemers, door hun minimumloon te betalen.