Werknemersreviews

1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Werknemersreview

Jan 10, 2022 - Workspace Management Specialist in Rotterdam

Pluspunten

Vrijheid om naar de CEO te stappen als je vragen hebt, ook voor privé omstandigheden. IT devices/onderdelen mocht je die nodig hebben word er snel geschakeld, zodat je die zo snel mogelijk hebt. Studie mogelijkheden zijn aanwezig met examens inbegrepen. Je kan jezelf zijn in de groep. Je mag richting geven in de zoekcriteria voor een nieuwe opdracht. Remote werken. Elke kwartaal een pizza meeting om te bespreken hoe de afgelopen maanden zijn gegaan.

Minpunten

Tot nu toe geen minpunten tegengekomen.

CEO

Bedankt voor deze mooie en positieve review. We blijven ons best doen om onze kernwaarden na te leven en beloftes waar te maken. Leuk om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Heel erg bedankt!

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Culture and Values

Sep 13, 2020 - Sofware Developer in Kampala

Pluspunten

The key trait an employer should possess that matters most to me is being able to recognise employee accomplishments: at Provolve IT reviewing, providing feedback and acknowledging one's work is a culture and this is so fulfilling. As an employee from Africa to be specific Uganda you would only work for a company in the Netherlands only if it believes in having a diverse workforce and this what Provolve IT is.

Minpunten

I have not come across any yet.

CEO

Thanks for this great review of how you experience working for and with us! I really appreciate it. Keep up the hard work!

2. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Een leuk en relaxte werkwijze

Sep 26, 2021 - Junior Software Developer

Pluspunten

- ik kan te werk gaan waar en wanneer ik wil - er is vrijwel altijd iemand bereikbaar - je wordt snel op de hoogte gebracht en collega's staan altijd open om je vragen te beantwoorden - interessant werk

Minpunten

- ik heb er nog geen gevonden

CEO

Heel erg bedankt voor deze positieve review. Mooi dat wij 1 van onze kernwaarden vrijheid zo in de praktijk gebracht zien worden. Goed om te lezen dat je het werk ook interessant vindt. Dat blijft toch altijd een belangrijk punt :) We hopen je nog lang bij ons te mogen hebben. Ga zo door!

Ontdek meer reviews over Provolve IT.