Reviews van Provolve IT

Bijgewerkt op 11 mrt 2021

4,8
Provolve IT CEO  Dereck Breuning
Dereck Breuning

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5,0

Top bedrijf voor bijbaan

11 mrt 2021 - Applicatie-beheerder in Den Haag

Pluspunten

Eigen tijds inplanning, Veel vertrouwen, Snel betrokken in het team, Duidelijke uitleg over taken en verantwoordelijkheden

Minpunten

Geen minpunten te vinden hier

CEO

Dankjewel voor deze mooie positieve review! Dat is waarvoor we het doen. We verwelkomen iedereen om zijn mening te uiten over ons bedrijf, en dat wordt gewaardeerd. Top!

2. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werkgever met moderne visie

13 jan 2021 - Cloud Engineer in Burgerveen

Pluspunten

Na jaren een nummertje te zijn geweest in grote, ouderwetse bedrijven is het een verademing om te merken dat je als werknemer gehoord wordt en dat de werkgever zich niet inspant om kernwaarden te verkondigen maar ze echt naleeft. Het bedrijf denkt met je mee en toont interesse, zo ontstaat snel wederzijds respect en vertrouwen.

Minpunten

Momenteel geen minpunten te noemen. Het type werk moet je liggen en vereist flexibiliteit maar dat is inherent aan detachering en niet zozeer een minpunt, laat staan specifiek voor het bedrijf.

CEO

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. We doen ons best woord bij daad te voegen en inderdaad op meerdere vlakken "heel" te zijn. Elk stukje feedback is welkom dus heel erg dank voor het delen van jouw ervaring.

3. 5,0

Nieuwe werknemer

13 jan 2021 - Senior Application Management Specialist in Putten, Gelderland, Gelderland

Pluspunten

Eerlijkheid, betrouwbaarheid, goede werksfeer, collegiaal, niet als nummer worden behandeld, er is veel mogelijk, korte lijntjes, carrièremogelijkheden, vriendelijkheid, legio aan extra mogelijkheden. En er zijn uiteraard nog veel meer positieve punten.

Minpunten

Tot op heden niet gevonden.

CEO

Dankzij medewerkers als jou zijn wij wie we zijn. Heel erg bedankt voor de mooie woorden. Als we op een gegeven moment kwalificeren hiervoor zou dat erg mooi zijn. We hebben nog wat stapjes te zetten.

4. 5,0

Werken bij Provolve IT

10 sep 2020 - Support Engineer in Den Haag

Pluspunten

Super werksfeer, geen onprettige functioneringsgesprekken, een groot budget voor opleidingen. En fijne en ervaren collega's om mee te werken.

Minpunten

Ik kan geen minpunten bedenken nog ben ik deze tegen gekomen.

CEO

Dankjewel voor deze mooie review. Ik hoop dat we dit waar blijven kunnen maken voor jou en collega’s na jou!

5. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Flexibele zekerheid

7 dec 2018 - New Business Development Manager in Den Haag

Pluspunten

Provolve is een kleine IT detacheerder en heeft specialistische kennis in huis op het gebied van software deployment, applicatie packaging, migraties en virtualisatie. Ze werken middels een virtueel office. Remote dus, hetgeen mij wel bevalt. Kwartaal meetings met company updates en een etentje na maakt dat je elkaar regelmatig face to face even ziet. Het fijne aan werken is dat je wordt gewaardeerd om je talenten en vaardigheden. In vind het een stukje ondernemen in loondienst. Er is écht oog voor de mens hier, je bent geen 'asset' die heen-en-weer wordt geschoven. Er wordt in je geïnvesteerd en naar je geluisterd. Je work-life balance wordt gewaarborgd door middel van maandelijkse 1-op-1's (met Duuoo) met de CEO waarin alles ter tafel mag komen.

Minpunten

Ik ben (nog) geen minpunten tegen gekomen. Het enige wat ik me kan indenken is dat als het je niet bevalt om als 'digital nomad' te werken, dit lastig kan zijn voor je.

CEO

Bedankt voor de mooie review en delen van de ervaring met en bij ons!

6. 5,0
    Voormalige freelancer, meer dan 3 jaar

Super samenwerking

18 jan 2019 - Technical Consultant in Zoetermeer

Pluspunten

Platte structuur, snelle afhandeling van financien, goede afspraken. uitdagende opdrachten en leuke mensen om mee samen te werken.

Minpunten

Glassdoor vraagt me om minpunten te benoemen en wil graag dat ik er 20 woorden aan dicht. nou bij deze Glassdoor, ik kan bij Provolve geen minpunten benoemen.

CEO

Bedankt voor het leveren van deze mooie feedback, top!

7. 4,0

Een team

17 jan 2019 - Sr Werkplek Specialist

Pluspunten

Het team van Provolve kenmerkt zich vooral in de manier van hoe we met elkaar omgaan...Respectvol. Ook is er een duidelijke vorm van waardering voor wat je doet zowel op het vlak van wat je zelf onderneemt of wat men van je vraagt. Daarnaast kun je altijd je ei kwijt, zowel zakelijk als prive en merk je dat inhoudelijk de communicatie altijd op een eerlijke manier verloopt. Er wordt geluisterd naar je ideeën en neemt dat dan dus ook serieus. Ook als het gaat welke richting je mogelijk op wilt binnen je werk.

Minpunten

Omdat binnen deze groep veel communicatie online verloopt en men elkaar niet ziet, ontstaat er een soort virtuele abstractie van werken. Dat is iets waar je tegen moet kunnen.

CEO

Bedankt voor deze mooie review en feedback op het online communiceren. Dit nemen we zeker mee in verdere doorontwikkeling van het bedrijf!

8. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Werken bij Provolve IT

25 mrt 2019 - Sneior Application Management Specialist in Limmen

Pluspunten

Voldoende groeimogelijkheden, onbeperkt budget voor opleiding, buitenproportionele arbeidsvoorwaarden! Ervaren collega's om van te leren.

Minpunten

Ik ben geen minpunten tegen gekomen.

CEO

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring met het werken bij ons!

9. 4,0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Flexibel en moderne arbeidsvoorwaarden

14 jan 2019 - Marketing Manager in Den Haag

Pluspunten

Ambitieus bedrijf, waarbij je veel bij kan dragen aan diens groei. Veel van de ideeën die je hebt, kan je ook daadwerkelijk uitvoeren. Lekkere startup-mentaliteit en veel persoonlijke aandacht. Fijne, moderne ideeën wat betreft arbeidsvoorwaarden.

Minpunten

Het remote werken moet wel echt bij je passen. Wegens veranderende privé-omstandigheden paste dit uiteindelijk niet meer bij mij. Ook iets te weinig uitdaging voor mij op het eind.

CEO

Heel erg bedankt voor de mooie review en de geleverde feedback. Wordt gewaardeerd en meegenomen in het aantrekken van nieuw personeel.

10. 5,0
    Huidige freelancer, meer dan 1 jaar

Zeer fijne samenwerking

25 mrt 2019 - Virtual Assistant/Management Assistant to CEO in Felanitx

Pluspunten

Ik werk nauw samen met de CEO en Marketing & Communicatie als Virtual Assistant / Management Assistant. Vanuit mijn onderneming werk ik 100% virtueel, dus deze functie past perfect bij mij. De lijntjes zijn kort, de opdrachten duidelijk en de communicatie helder. Er is ruimte voor eigen inbreng en issues (als die er al zijn) worden kordaat besproken en opgelost. Het is, kortom, een zeer fijne samenwerking.

Minpunten

Ik heb geen minpunten te benoemen.

CEO

Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring in de samenwerking met ons. Ik hoop inderdaad dat we laten zien dat een ieder even waardevol is, in- of extern en in wat voor rol dan ook.

Weergave: 1 - 10 van 10 reviews in het Nederlands

Werkt u bij Provolve IT? Deel uw ervaringen