Reviews voor Provolve IT | Glassdoor.nl

4.7
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Provolve IT CEO Dereck Breuning
Dereck Breuning
  1. "Werken bij Provolve IT"

Huidige werknemer - Sneior Application Management Specialist in Limmen

Ik werk voltijd bij Provolve IT voor 3 jaar

Pluspunten

Voldoende groeimogelijkheden, onbeperkt budget voor opleiding, buitenproportionele arbeidsvoorwaarden! Ervaren collega's om van te leren.

Minpunten

Ik ben geen minpunten tegen gekomen.

Provolve IT2019-03-25

April 2, 2019CEO

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring met het werken bij ons!

2. "Zeer fijne samenwerking"

Huidige werknemer - Virtual Assistant/Management Assistant to CEO in Felanitx

Ik werk bij Provolve IT voor meer dan een jaar

Pluspunten

Ik werk nauw samen met de CEO en Marketing & Communicatie als Virtual Assistant / Management Assistant. Vanuit mijn onderneming werk ik 100% virtueel, dus deze functie past perfect bij mij. De lijntjes zijn kort, de opdrachten duidelijk en de communicatie helder. Er is ruimte voor eigen inbreng en issues (als die er al zijn) worden kordaat besproken en opgelost. Het is, kortom, een zeer fijne samenwerking.

Minpunten

Ik heb geen minpunten te benoemen.

Provolve IT2019-03-25

April 2, 2019CEO

Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring in de samenwerking met ons. Ik hoop inderdaad dat we laten zien dat een ieder even waardevol is, in- of extern en in wat voor rol dan ook.

3. "Super samenwerking"

Voormalige werknemer - Technical Consultant in Zoetermeer

Ik heb gewerkt bij Provolve IT voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Platte structuur, snelle afhandeling van financien, goede afspraken. uitdagende opdrachten en leuke mensen om mee samen te werken.

Minpunten

Glassdoor vraagt me om minpunten te benoemen en wil graag dat ik er 20 woorden aan dicht. nou bij deze Glassdoor, ik kan bij Provolve geen minpunten benoemen.

Advies aan management

Blijf zoals jullie zijn, goed samenwerken op deze manier! Etentjes en presentjes zijn leuk en geeft een goede band met het bedrijf.

Provolve IT2019-01-18

January 25, 2019CEO

Bedankt voor het leveren van deze mooie feedback, top!

4. "Een team"

Huidige werknemer - Sr Werkplek Specialist

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Provolve IT

Pluspunten

Het team van Provolve kenmerkt zich vooral in de manier van hoe we met elkaar omgaan...Respectvol. Ook is er een duidelijke vorm van waardering voor wat je doet zowel op het vlak van wat je zelf onderneemt of wat men van je vraagt. Daarnaast kun je altijd je ei kwijt, zowel zakelijk als prive en merk je dat inhoudelijk de communicatie altijd op een eerlijke manier verloopt. Er wordt geluisterd naar je ideeën en neemt...

Meer weergeven

Minpunten

Omdat binnen deze groep veel communicatie online verloopt en men elkaar niet ziet, ontstaat er een soort virtuele abstractie van werken. Dat is iets waar je tegen moet kunnen.

Provolve IT2019-01-17

January 25, 2019CEO

Bedankt voor deze mooie review en feedback op het online communiceren. Dit nemen we zeker mee in verdere doorontwikkeling van het bedrijf!

5. "Flexibel en moderne arbeidsvoorwaarden"

Voormalige werknemer - Marketing Manager in Den Haag

Ik voltijd gewerkt bij Provolve IT voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Ambitieus bedrijf, waarbij je veel bij kan dragen aan diens groei. Veel van de ideeën die je hebt, kan je ook daadwerkelijk uitvoeren. Lekkere startup-mentaliteit en veel persoonlijke aandacht. Fijne, moderne ideeën wat betreft arbeidsvoorwaarden.

Minpunten

Het remote werken moet wel echt bij je passen. Wegens veranderende privé-omstandigheden paste dit uiteindelijk niet meer bij mij. Ook iets te weinig uitdaging voor mij op het eind.

Provolve IT2019-01-14

January 25, 2019CEO

Heel erg bedankt voor de mooie review en de geleverde feedback. Wordt gewaardeerd en meegenomen in het aantrekken van nieuw personeel.

6. "Flexibele zekerheid"

Huidige werknemer - New Business Development Manager in Den Haag

Ik werk deeltijd bij Provolve IT voor meer dan een jaar

Pluspunten

Provolve is een kleine IT detacheerder en heeft specialistische kennis in huis op het gebied van software deployment, applicatie packaging, migraties en virtualisatie. Ze werken middels een virtueel office. Remote dus, hetgeen mij wel bevalt. Kwartaal meetings met company updates en een etentje na maakt dat je elkaar regelmatig face to face even ziet. Het fijne aan werken is dat je wordt gewaardeerd om je talenten en...

Meer weergeven

Minpunten

Ik ben (nog) geen minpunten tegen gekomen. Het enige wat ik me kan indenken is dat als het je niet bevalt om als 'digital nomad' te werken, dit lastig kan zijn voor je.

Advies aan management

Geen.

Provolve IT2018-12-07

January 25, 2019CEO

Bedankt voor de mooie review en delen van de ervaring met en bij ons!

Er zijn 6 reviews gevonden