Pluspunten
Snel en makkelijk interview - zie minpunten om te zien waarom.
Minpunten
Management geeft alleen maar om geld. Ze behandelen je niet als mens maar als robot. Elke maand is er een rapport waarin staat hoeveel geld je voor het bedrijf hebt verdiend, en dit is de enige maatstaf waarop je wordt beoordeeld. Kwantiteit is het enige dat telt, kwaliteit wordt genegeerd. - Super lage salarissen voor Amsterdam - veel onbetaalde overuren - Management heeft geen idee hoe ze het bedrijf en de werknemers moeten managen. Elke dag onbetaald overwerken. Als je het kantoor verlaat na 8 uur, zoals in je contract staat, kun je beschuldigd worden van het team demotiveren. -TL's hebben geen achtergrond in het managen van mensen. - Neem niet alles aan wat er gezegd wordt tijdens het inwerken. Ook al volg jij de regels en het beleid, managers doen dit niet. - Je doet mee aan een roulerend schema waarbij elke werknemer langer moet blijven voor een week, om de keuken na werk op te ruimen. Trouwens, er wordt maar één keer per week voor schoonmaak betaald, dus verwacht e-mails waarin staat dat je het toilet moet schoonmaken. Heel hoog verloop. Lege alcoholflessen in de keuken bij het vuilnis is een normaal aangezicht op de maandagmorgen.