Reviews van Philips

3.9
  1. "Ervaring"

Huidige werknemer - Regulatory Affairs Specialist in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Philips

Pluspunten

Top bedrijf goed voor medewerkers

Minpunten

Geen minpunten op te noemen

Philips2020-05-07

May 14, 2020Talent Brand Manager

Bedankt voor je korte recensie, dat stellen we altijd op prijs. Het is goed om te horen je eerste indrukken erg positief zijn. Ik wens je veel succes toe vanaf hier in je positie als Regulatory Affairs Specialist!

2. "Mooie kans om verder te groeien"

Voormalige werknemer - stagaire in Eindhoven
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Philips gewerkt

Pluspunten

Mooi leerproces, veel kansen binnen de onderneming

Minpunten

Geen die ik zo kan bedenken

Philips2020-05-29

June 4, 2020Talent Brand Manager

We zijn blij om te horen dat je veel geleerd hebt tijdens je stage bij Philips in Eindhoven en dat je met een goed gevoel terugkijkt op deze periode. Bedankt dat je dit met ons deelt en al het beste voor de toekomst gewenst!

3. "Review"

Voormalige werknemer - Demand Planner in Eindhoven

Ik heb voltijd gewerkt bij Philips

Pluspunten

fijne werksfeer, goede werkplek

Minpunten

hard werken, work life balans, altijd je laten zien.

Philips2020-04-08

April 23, 2020Talent Brand Manager

Bedankt voor je korte recensie op dit platform en bedankt voor je tijd bij ons als Demand Planner te Eindhoven. Ik wil je graag het beste toewensen voor al je vervolgstappen in je carrière. En wie weet kruisen onze paden zich ooit weer!

4. "Geweldige diversiteit, veel mooie ervaringen wereldwijd"

Huidige werknemer - Security & Safety Manager in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Philips voor 10 jaar

Pluspunten

Veel variatie en met wereldwijde mogelijkheden.

Minpunten

Security is nu nog adviserend, geen eigen management voor Physical security.

Philips2020-03-25

March 26, 2020Talent Brand Manager

Wat leuk dat u al ruim tien jaar op ons kantoor in Eindhoven werkt! Fijn om te horen dat uw functie als Security & Safety Manager zo divers is en zo goed bevalt. Bedankt dat u uw ervaring en feedback hier met ons deelt en nog een prettige week gewenst!

5. "Business Owner"

Voormalige werknemer - Business Owner in Eindhoven

Ik voltijd gewerkt bij Philips voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Interessante en complexe internationale opdracht

Minpunten

Grote en soms lastige verschillen in doelstellingen tussen bedrijfdonderdelen

Philips2020-02-10

February 27, 2020Talent Brand Manager

Goed om te horen dat je een leuke en uitdagende tijd bij ons hebt gehad op ons kantoor in Eindhoven. Bedankt voor het delen van je ervaring en eerlijke feedback en al het succes voor de toekomst gewenst!

6. "Good Company to learn"

Huidige werknemer - Graduate Student in Eindhoven
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Philips

Pluspunten

Good teams, interesting products, new technology, you learn a lot on the job

Minpunten

I don't have a Cons

Philips2020-01-11

January 15, 2020Talent Brand Manager

Thanks for your concise review - that's always appreciated! I hope it will indeed prove to be a very educational experience for you as graduate, very much bound in a more practical setting. After you graduate, I hope you'll consider checking out our online job listings, over at: https://jobs.philips.com.

"Te politiek"

2.0
    Voormalige werknemer - VP HR in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Philips voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

Ontwikkelingsmogelijkheden & internationaal, goede work life

Minpunten

Te politiek, veel vergaderen met eindeloze PowerPoint presentations

Philips2020-01-08

January 23, 2020Talent Brand Manager

Hallo, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Fijn om te horen dat u voldoende ontwikkelingskansen bij ons kreeg en dat u tevreden was met uw work-life balance. Dank ook voor de feedback met betrekking tot de Powerpoint presentaties. Het hogere managament is ook actief is op Glassdoor, dus uw review en feedback zal zeker gelezen worden. We wensen u het allerbeste en een vruchtbare carriere!

"De werknemer mag wel weer centraler..."

2.0
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij Philips voor 3 jaar

Pluspunten

Prachtige purpose, mooie producten en innovaties. Aardige mensen.

Minpunten

Medewerker wordt niet ‘gezien’ in dit bedrijf. HR gaat met medewerkers om alsof het nummers zijn. Veel druk op medewerkers om doelen te halen. Iedereen is te druk om rustig na te denken en zijn eigen prioriteiten te bepalen. Senior leaders zijn er vooral op uit om de CEO te pleasen en creëren een ‘unsafe’ omgeving voor medewerkers.

Philips2019-12-09

December 12, 2019Talent Brand Manager

Hallo, hartelijk dank voor je feedback en adviezen. Goed om te horen dat je te spreken bent over onze producten, innovaties en purpose. Maar wat jammer dat je het gevoel hebt dat je een nummertje bent voor HR en dat de druk om te presteren aan de hoge kant is. Weet dat het hogere management ook actief is op Glassdoor, dus je feedback wordt zeker gelezen. Nogmaals dank en we wensen je het allerbeste voor je carriere!

"Dankbaar"

Huidige werknemer - Teamleader in Eindhoven
    Negatief vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Philips voor 10 jaar

Pluspunten

Goede doorgroeimogelijkheden Goed salaris Goede work life balance

Minpunten

Groot en log Onzekerheid door huidige strategie dat veel functies naar Polen worden verplaatst

Philips2019-11-17

November 21, 2019Talent Brand Manager

Bedankt dat u uw recensie hier op Glassdoor heeft achtergelaten. Het is fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft als Teamleader op ons kantoor in Eindhoven en dat er goede doorgroeimogelijkheden voor u zijn. Ook uw feedback wordt zeker genoteerd; deze is erg waardevol voor ons. Nogmaals dank voor het delen en nog een fijne week gewenst!

10. "Prima werkgever"

3.0
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Ede
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Philips voor meer dan een jaar

Pluspunten

Hoewel er 300 medewerkers werken, is iedereen goed benaderbaar. Je kan bij wijze van spreken zo bij de directeur naar binnen lopen om hem ergens over te spreken. Goed salaris, moderne werkplek en mooie omgeving.

Minpunten

Weinig mogelijkheid om om door te groeien naar een hogere functie, software is niet altijd even gebruiksvriendelijk of innovatief.

Philips2019-10-27

October 31, 2019Talent Brand Manager

Goedemiddag, bedankt dat u uw recensie hier op Glassdoor achterlaat. Het is goed om te horen dat u overval terecht kunt in het geval u vragen of opmerkingen heeft en dat u tevreden bent met het salaris en de werkomgeving bij Philips in Ede. Wel is het spijtig dat de groeimogelijkheiden en software voor u nog te wensen overlaten. Mocht u uw feedback nog niet met uw (HR) manager gedeeld hebben, dan hopen we dat we u kunnen aanmoedigen dit te doen. Ons management is ook actief op dit platform, dus uw verbeterpunten zullen hoe dan ook genoteerd worden. Nogmaals dank voor het delen. We wensen u nog een hele fijne dag toe.

Er zijn 203 reviews gevonden