Reviews voor Redbook ICT | Glassdoor.nl

Bijgewerkt op 23 mei 2019

5.0
  1. "Best of both worlds"

Voormalige werknemer - Consultant in Almere

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Redbook ICT gewerkt

Pluspunten

Professionele cultuur,, hecht team, zeer betrokken management. Een goede combinatie van kwaliteit en fun

Minpunten

Reisafstand naar sommige projecten is wat groot omdat het bedrijf vanuit 1 vestiging heel Nederland bedient

Redbook ICT2019-05-24
  2. "Redbook is TOP"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant/Developer in Almere-Buiten

Ik werk voltijd bij Redbook ICT voor 3 jaar

Pluspunten

- goede werksfeer / fijne collega's - flexibele werktijden - voldoende mogelijkheden voor zelf ontplooiing - practice development belangrijk binnen Redbook - leuke, leerzame projecten - naast werk is fun heel belangrijk

Minpunten

- aaneensluiting van urenplanning is niet altijd makkelijk cq mogelijk - beloning is goed maar je bent zelf verantwoordelijk voor vervoer, pensioen en AOV

Redbook ICT2017-06-16
  3. "Leuk bedrijf met veel vrijheid"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Almere

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Redbook ICT

Pluspunten

Veel vrijheid in je werkzaamheden Mogelijkheden jezelf op te leiden en certificeren Behulpzame collega's

Minpunten

Locatie ligt wat ver van de binnenstad

Redbook ICT2017-03-01

Reactie van Redbook ICT

March 16, 2017HR

Dank voor deze review!

4. "Serious business, maar vooral veel FUN!"

Huidige werknemer - Marketing en Communicatie Manager in Almere

Ik werk voltijd bij Redbook ICT voor meer dan een jaar

Pluspunten

Al twee jaar werk ik met veel plezier bij Redbook. Mijn werkzaamheden, mijn collega’s, maar ook de omgeving waarin ik mag werken - sinds kort hebben we een nieuw kantoor - geven mij veel energie. Binnen het team hangt een goede en gezellige werksfeer. Je werkt resultaatgericht binnen een team met een platte organisatiestructuur. Dit geeft voldoende verantwoordelijkheid binnen je functie en bied je de gelegenheid om snel te schakelen met het management. Er wordt flexibiliteit geboden vanuit het bedrijf door de mogelijkheid om thuis te werken. Redbook biedt mij de kans om mee te kijken in de keuken van het ondernemerschap, actief mee te denken over en te participeren in de (werk)processen. Naast dat Redbook zelf de afgelopen jaren hard is gegroeid wordt er ook gekeken naar persoonlijke groei en is er ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ieder jaar wordt er samen met het management gekeken naar persoonlijke leerdoelen, die gedurende het jaar worden geëvalueerd. Met regelmaat worden er leuke activiteiten gepland met het team, zoals teammeetings, events en vrijdagmiddagborrels.

Minpunten

Ik zou dit geen minpunt willen noemen, maar wel iets om in acht te nemen als je bij Redbook wilt komen werken: De flexibiliteit die Redbook zijn medewerkers biedt heeft als keerzijde dat in sommige gevallen andere activiteiten zoals een teammeeting, cursussen, zelfstudie voor certificering en teamuitjes buiten reguliere kantoortijden plaatsvinden.

Redbook ICT2017-01-19
  5. "Topervaring bij Redbook"

Huidige werknemer - Account Manager in Almere

Ik werk voltijd bij Redbook ICT voor meer dan een jaar

Pluspunten

Er wordt veel gedaan om je in staat te stellen je te ontwikkelen. De werksfeer is fijn, mensen zijn resultaatgericht maar er wordt ook veel gelachen en georganiseerd onder en voor collega's. Die balans is fijn. Werkzaamheden en klantcontacten zijn door de aard van dit segment en bedrijf divers en nooit saai. Het salarismodel zorgt dat je goed kunt verdienen als je inzet en kwaliteit levert. Iedereen probeert elkaar daarin aan te sporen en te helpen dus de cultuur die mede daardoor ontstaat is professioneel en scherp. De groei is ook stevig. Binnen twee jaar meer dan 10 mensen en we gaan hard door. Dat houdt het dynamisch en levendig. Redbook is lekker bezig en ik heb t naar m'n zin.

Minpunten

Investering in jezelf en het bedrijf zal je gedeeltelijk in eigen tijd doen.

Redbook ICT2017-01-07
  6. "Samen te werk."

Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Almere

Ik werk voltijd bij Redbook ICT voor meer dan een jaar

Pluspunten

Vriendelijke werkomgeving, collega's gunnen elkaar hun kennis en tijd. Een goed voorbeeld zijn de workshops/trainingen die voor elkaar worden georganiseerd om optimaal gebruik te maken van alle beschikbare kennis wanneer hier tijd voor is of als hier vraag naar is. Thuis werken is mogelijk, maar het is veel gezelliger op kantoor ;) Ideeën worden graag gehoord, je bent onderdeel van een team die graag samen verder komt.

Minpunten

workshops en andere (extra) activiteiten vinden niet altijd altijd plaats tijdens reguliere werkuren. Enige flexibiliteit is vereist om het maximale uit het werk te halen.

Redbook ICT2016-12-29

Reactie van Redbook ICT

January 3, 2017HR

Dank voor deze review! Het punt van 'work-life-balance' zullen we dit jaar oppakken met een programma wat daar op gericht is.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 6 reviews gevonden