Er heerst een startup gevoel, je hebt veel vrijheid. Dit kan een pluspunt zijn maar het moet je wel liggen. Hetzelfde geldt voor het verdienmodel, ook hier veel vrijheid en je kan ook goed verdienen maar ook veel eigen verantwoordelijkheid. Ook dit is niet voor iedereen weggelegd. Verder is men druk bezig de structuren aan te passen om sneller op te kunnen schalen. Dit betekent dat er nog veel ontwikkeling is op het gebied van ‘hoe we dingen doen’. Als je van zekerheid houdt dan is dit niet per se de juiste plek voor je. Houd je van verandering en wil je daar deel van uitmaken dan is dit bedrijf top.