Reviews voor Redbook ICT | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Reviews voor Redbook ICT

Sorteren: Populair Beoordeling Datum

1. "Redbook is TOP"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant/Developer in Almere-Buiten
    Huidige werknemer - Salesforce Consultant/Developer in Almere-Buiten

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan 3 jaar)

Pluspunten

- goede werksfeer / fijne collega's
    - flexibele werktijden
    - voldoende mogelijkheden voor zelf ontplooiing
    - practice development belangrijk binnen Redbook
    - leuke, leerzame projecten
    - naast werk is fun heel belangrijk

Minpunten

- aaneensluiting van urenplanning is niet altijd makkelijk cq mogelijk
    - beloning is goed maar je bent zelf verantwoordelijk voor vervoer, pensioen en AOV

Advies aan management

Advies via deze weg is onnodig omdat we regelmatig 'pizza'-sessies hebben waarbij we o.a. de mogelijkheid hebben om bepaalde zaken aan het licht te stellen dan wel ideeën te uiten. Overigens kan dat ook altijd in een 1-op-1 gesprek met de directie.

2. "Leuk bedrijf met veel vrijheid"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Veel vrijheid in je werkzaamheden
    Mogelijkheden jezelf op te leiden en certificeren
    Behulpzame collega's

Minpunten

Locatie ligt wat ver van de binnenstad

16 mrt. 2017 – HR

Dank voor deze review!

3. "Serious business, maar vooral veel FUN!"

Huidige werknemer - Marketing en Communicatie Manager in Almere
    Huidige werknemer - Marketing en Communicatie Manager in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Al twee jaar werk ik met veel plezier bij Redbook. Mijn werkzaamheden, mijn collega’s, maar ook de omgeving waarin ik mag werken - sinds kort hebben we een nieuw kantoor - geven mij veel energie. Binnen het team hangt een goede en gezellige werksfeer.

Je werkt resultaatgericht binnen een team met een platte organisatiestructuur. Dit geeft voldoende verantwoordelijkheid binnen je functie en bied je de gelegenheid om snel te schakelen met het management. Er wordt flexibiliteit geboden vanuit het bedrijf door de mogelijkheid om thuis te werken.

Redbook biedt mij de kans om mee te kijken in de keuken van het ondernemerschap, actief mee te denken over en te participeren in de (werk)processen. Naast dat Redbook zelf de afgelopen jaren hard is gegroeid wordt er ook gekeken naar persoonlijke groei en is er ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ieder jaar wordt er samen met het management gekeken naar persoonlijke leerdoelen, die gedurende het jaar worden geëvalueerd.

Met regelmaat worden er leuke activiteiten gepland met het team, zoals teammeetings, events en vrijdagmiddagborrels.

Minpunten

Ik zou dit geen minpunt willen noemen, maar wel iets om in acht te nemen als je bij Redbook wilt komen werken:

De flexibiliteit die Redbook zijn medewerkers biedt heeft als keerzijde dat in sommige gevallen andere activiteiten zoals een teammeeting, cursussen, zelfstudie voor certificering en teamuitjes buiten reguliere kantoortijden plaatsvinden.

Houd deze drive vast!

4. Is dit nuttig? De community is ervan afhankelijk dat iedereen deelt – Review anoniem toevoegen

5. "Topervaring bij Redbook"

Huidige werknemer - Account Manager in Almere
    Huidige werknemer - Account Manager in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Er wordt veel gedaan om je in staat te stellen je te ontwikkelen. De werksfeer is fijn, mensen zijn resultaatgericht maar er wordt ook veel gelachen en georganiseerd onder en voor collega's. Die balans is fijn. Werkzaamheden en klantcontacten zijn door de aard van dit segment en bedrijf divers en nooit saai. Het salarismodel zorgt dat je goed kunt verdienen als je inzet en kwaliteit levert. Iedereen probeert elkaar daarin aan te sporen en te helpen dus de cultuur die mede daardoor ontstaat is professioneel en scherp. De groei is ook stevig. Binnen twee jaar meer dan 10 mensen en we gaan hard door. Dat houdt het dynamisch en levendig. Redbook is lekker bezig en ik heb t naar m'n zin.

Minpunten

Investering in jezelf en het bedrijf zal je gedeeltelijk in eigen tijd doen.

Advies aan management

Ga zo door om de groei van Redbook te versterken en de werksfeer te houden zoals ie is!

6. "Samen te werk."

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Vriendelijke werkomgeving, collega's gunnen elkaar hun kennis en tijd.
    Een goed voorbeeld zijn de workshops/trainingen die voor elkaar worden georganiseerd om optimaal gebruik te maken van alle beschikbare kennis wanneer hier tijd voor is of als hier vraag naar is.
    Thuis werken is mogelijk, maar het is veel gezelliger op kantoor ;)
    Ideeën worden graag gehoord, je bent onderdeel van een team die graag samen verder komt.

Minpunten

workshops en andere (extra) activiteiten vinden niet altijd altijd plaats tijdens reguliere werkuren. Enige flexibiliteit is vereist om het maximale uit het werk te halen.

Advies aan management

Ga zo door, ik heb het enorm naar mijn zin en zie een glorieuze toekomst tegemoet voor een ieder die bij Redbook werkt.

3 jan. 2017 – HR

Dank voor deze review! Het punt van 'work-life-balance' zullen we dit jaar oppakken met een programma wat daar op gericht is.

7. "Redbook: A Unique, Flexible and Driven!"

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Redbook is a fast growing IT consultancy company for which I started working in 2015. What attracted me Redbook was the appeal of having:

- Flexible working hours and planning
    - Support and resources for self development through workshops and training
    - Short communication lines with management and colleagues
    - And employees play an active role in the company decision making process

Even though we are currently a relatively small team we more than make up for it with drive and teamwork. If you are looking for a flexible and fun workplace were working hard goes hand in hand with fun company activities, then Redbook is good fit for you.

Minpunten

- Because you have so much flexibility and freedom in your day to day activity, it does require you to plan ahead when it comes to your time and resources, which may not suit your personality.
    - You are going to need a car to reach our workplace if you don't leave in Almere

Advies aan management

Continue growing the company without losing it;s flexibility and freedom.

23 mrt. 2017 – HR

Thank you for your review, we will take your advice to heart!