Reviews voor ServiceNow | Glassdoor.nl

Reviews van ServiceNow

Bijgewerkt op 11 sep 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 726 reviews gevonden

3.6
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
63%
Aanbevelen bij een kennis
91%
Waardeert directeur
ServiceNow CEO John Donahoe
John Donahoe
242 Beoordelingen
  1. "sterk groeiend bedrijf met wat groeipijnen"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow

    Pluspunten

    zeer dynamisch, goede verloning, sterk team

    Minpunten

    hoge werkdruk, groeipijnen, management is soms te XLS focussed

    Advies aan management

    terug meer in het veld

    ServiceNow2019-08-01

    Reactie van ServiceNow

    August 27, 2019ServiceNow Representative

    dank je :)

  2. Nuttig (5)

    "Vriendjespolitiek"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Account Executive in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Goed en gewild produkt, Salaris tot op zekere hoogte

    Minpunten

    Als je niet tot de innercircle van het management behoort kan je het hier wel vergeten. Doordat er een cultuur van vriendjespolitiek is gaan er veel mensen weg waardoor veel kwaliteit en ervaring wegstroomt. Dit bedrijf (het europese deel in ieder geval) heeft een echt hire / fire cultuur.

    Advies aan management

    zorg dat het management team zich anders gaat gedragen, geef mensen die niet in de innercircle zitten ook een kans.

    ServiceNow2019-01-21
  3. "Uitdagende werkomgeving"

    SterSterSterSterSter
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik heb voltijd gewerkt bij ServiceNow

    Pluspunten

    Dynamisch werkomgeving met verschillende culturen, leuke collega's.

    Minpunten

    Weinig flex of thuiswerk mogelijkheden.

    ServiceNow2019-01-08
  4. Nuttig (11)

    "Do something, anything about the nepotism- it looks pathetic."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Sales 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als bij ServiceNow gewerkt

    Pluspunten

    Geweldige cloud oplossing. Het bedrijf verkoopt een geweldig product. Ze hebben een goede reputatie ivm het product en een aantal zeer tevreden klanten in de US.

    Minpunten

    Heel erg onaangename en koude sfeer met een sterk politieke Hire/Fire cultuur. Lokaal kleinzielig micro-management, als iemand niet voldoet aan de “persoonlijke” verwachtingen van de manager zal je simpelweg op een willekeurige manier eruit gegooid worden, behaalde quota’s en kwaliteit telt niet meer.Interne strijd tussen sales om hun omzet / klanten en bonussen te claimen. 3 Country Managers op 3 jaar tijd in BeLux..., dit zegt veel over de mentaliteit van het bedrijf. Ze maken veel beloftes die ze niet waar kunnen maken, of misschien zelfs niet waar willen maken (cfr RSU’s).

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Probeer gewoon de werknemers met respect en professionaliteit te behandelen, promoveer door verdienste en niet door associatie of vriendjespolitiek, creëer een cultuur waar mensen graag naar het werk gaan.

    ServiceNow2017-01-01
  5. Nuttig (5)

    "Never again"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
     in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij ServiceNow

    Pluspunten

    super platform (in Amerika) toffe collega's (sommige)

    Minpunten

    onrealistische verwachtingen willen maar niet kunnen

    Advies aan management

    be profesional and look at yourself look in the mirror

    ServiceNow2017-01-16
  6. "Amerikaanse Hypergrowth Company met alle voor- en nadelen die daarbij horen"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow

    Pluspunten

    Zeer hardgroeiende en hippe organisatie op een mooie locatie in Amsterdam (het EMEA HQ) 37 Nationaliteiten. Goede voorzieningen. Internationale doorgroei mogelijkheden. Geweldig Platform. Zeer dinamische cultuur.

    Minpunten

    De management structuur laat te wensen over. Er is weinig ruimte voor Personal Development en Coaching. Weinig betrokkenheid.

    Advies aan management

    .

    ServiceNow2016-11-22
  7. Nuttig (8)

    "Goed salaris, geweldige mensen, geweldig product maar een erg Amerikaanse mentaliteit."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Medewerker binnendienst in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    (Vertaald uit het Engels)

    Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Het is op vele gebieden een geweldig bedrijf om voor te werken. Het product is geweldig, ze betalen goed en je gaat werken met veel geweldige mensen.

    Minpunten

    Het is een echte "hire and fire" cultuur. Als iemand niet voldoet aan de verwachtingen zal diegene op willekeurige manier eruit gegooit worden. Ze maken veel beloftes die ze niet waar kunnen maken, of misschien zelfs niet waar willen maken.

    Advies aan management

    Luister naar je mensen, probeer de hiërarchische leiderschapstructuur die het bedrijf heeft te verlaten.

    ServiceNow2014-12-16
  8. Nuttig (15)

    "Fatsoenlijk, maar nu al de weg aan het kwijtraken."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur
    (Vertaald uit het Engels)

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij ServiceNow gewerkt

    Pluspunten

    Bedrijf zit in de voorhoede van technologie, de toekomst. Over het algemeen succesvol in het aantrekken van hoge kwaliteit personeel, laag tot hoog. Ze betalen goed en als je vroeg genoeg erbij bent gekomen kunnen je opties je later nog iets opleveren. Of je het nou eens bent met je doelstellingen en targets of niet, ze worden altijd goed gecommuniceerd.

    Minpunten

    Als je een ex-collega van iemand in het senior leidinggevend team bent komen de voordelen je misschien tegemoet in de bubbel. Voor alle anderen: je zal graven naar goudstof en hopelijk oké worden verklaard. Dit bedrijf kan beter vermeden worden als je alert en proactief bent. Van werknemers wordt gevraagd dat ze gehoorzamen aan de wil van de manager en lachend eropuit gaan om er aan te voldoen. Alle oppervlakkige... charisma van de 'startup' cultuur betekent helemaal niets... Er hangt een sterke bedrijfscultuur, risico mijdend en gezet op '50 Shades of grey'. Klanten worden goed behandeld voordat ze tekenen en daarna vrijwel genegeerd totdat ze hun hand opsteken. Het had allemaal zoveel beter kunnen zijn maar ik voel dat ServiceNow zijn kans heeft gemist om een geweldig bedrijf op te bouwen. Aandeelhouders zal het op de korte termijn niet schelen.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Zolang Slootman de baas is zal het bedrijf in dezelfde richting blijven gaan.

    ServiceNow2014-05-26
  9. Nuttig (18)

    "Een nachtmerrie van het begin tot het einde."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur
    (Vertaald uit het Engels)

    Ik werk voltijd bij ServiceNow

    Pluspunten

    Geweldig salaris, aandelenopties, verder niet veel meer.

    Minpunten

    Werkelijk al de rest! Slechte balans werk/privé, extreem zakelijk, kleinzielig management, bespottelijke bonusregeling, je kunt het zo gek niet bedenken of het gebeurt bij Servicenow.

    Advies aan management

    Probeer gewoon de werknemers met respect en professionaliteit te behandelen, promoveer door verdienste en niet door associatie, creëer een cultuur waar mensen graag naar het werk gaan.

    ServiceNow2014-04-02
  10. Nuttig (8)

    "Goed te verkopen product, maar belachelijk incompetent en wanhopig ongemotiveerd team"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur
    (Vertaald uit het Engels)

    Ik heb voltijd gewerkt bij ServiceNow

    Pluspunten

    Macbook van het werk, goede koffiemachine

    Minpunten

    Middenmanagement lijkt de handen niet uit de mouwen te willen steken of in detail te treden om resultaten te verbeteren, vertraging van de geïmplementeerde processen leidt tot sets van criteria en rapporten van KPI's (zoals activiteit) die niet vertalen te zijn in in bruikbare, laat staan schaalbare of planbare resultaten. Vrijwel het volledige internationale verkooppersoneel in het EU-hoofdkantoor is ofwel... onderpresterende crownie die ooit bij de EMC was of wanhopig genoeg zijn om te beginnen met service voor wat een gemiddeld salaris op een hoog geprijsde locatie gecombineerd met quota's die geen juiste actuele waarde leverden en inkomsten genereerden zoals gebaseerd op sommige onjuiste KPI's van zwak presterende senior managers, wat middelmatigheid kweekt en hit-en-run deals stimuleert bij een groot deel van de klanten bij Presales en Marketing en dan afhankelijk zijn van uiteindelijke verkopen om alles wat gemist was door de incapabiliteit van het management in te halen om een passende waarde te leveren. Ik ken voormalige collega's van twee van de mensen dus is het veilig om te zeggen dat achter titels als "directeur" middelmatige personen zitten waardoor zij zonder kwaliteiten of streven om dingen te veranderen maar wel veel moeite steken in het verdoezelen en anderen de schuld geven van onderprestatie in hun afdeling door kunnen gaan. Dit geldt voor de specifieke niet VS-gebaseerde kantoorlocatie waar ik heb gewerkt. Het kan anders zijn op andere locaties.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Kunnen de mensen wiens enige redenen dat ze een hoge positie hebben leeftijd en middelmatigheid binnen een groot bekend bedrijf, Servicenow, streven om op een dag op zichzelf te zijn. Wat betreft het Nederlandse kantoor is het zinvol om een permanente raadsman in dienst te hebben aangezien de contracten en salarisadministratie een grap zijn. De ontwikkelaars en techneuten lijken redelijk tevreden te zijn met... Servicenow. Het lijkt erop dat het vooral de UE sales afdeling is dat op vele aspecten achterloopt in vergelijking tot anderen of zelfs een goedkoop uitzendbureau.

    Meer weergeven
    ServiceNow2013-10-05
Er zijn 726 reviews gevonden