Reviews van ServiceNow

Bijgewerkt op 25 aug 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
3.8
70%
Aanbevelen bij een kennis
96%
Waardeert directeur
ServiceNow President and CEO Bill McDermott
Bill McDermott
82 Beoordelingen
  1. "Een innovatief bedrijf met veel potentieel"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Software Engineer in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Leerkansen Goede balans werk-privé Je komt in aanraking met de nieuwste technologieën.

    Minpunten

    Management kan dingen op een meer structurele manier aanpakken

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel

    Reactie van ServiceNow

    October 2, 2019ServiceNow Representative

    Thank you for your thoughts, and for recognizing the growth opportunities at ServiceNow. We're glad you're here!

  2. Nuttig (6)

    "Vriendjespolitiek"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Account Executive in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Goed en gewild produkt, Salaris tot op zekere hoogte

    Minpunten

    Als je niet tot de innercircle van het management behoort kan je het hier wel vergeten. Doordat er een cultuur van vriendjespolitiek is gaan er veel mensen weg waardoor veel kwaliteit en ervaring wegstroomt. Dit bedrijf (het europese deel in ieder geval) heeft een echt hire / fire cultuur.

    Verder lezen
  3. "Uitdagende werkomgeving"

    4.0
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik heb voltijd gewerkt bij ServiceNow

    Pluspunten

    Dynamisch werkomgeving met verschillende culturen, leuke collega's.

    Minpunten

    Weinig flex of thuiswerk mogelijkheden.

  4. Nuttig (6)

    "Never again"

    1.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
     in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij ServiceNow

    Pluspunten

    super platform (in Amerika) toffe collega's (sommige)

    Minpunten

    onrealistische verwachtingen willen maar niet kunnen

    Verder lezen
  5. Nuttig (1)

    "Amerikaanse Hypergrowth Company met alle voor- en nadelen die daarbij horen"

    3.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow

    Pluspunten

    Zeer hardgroeiende en hippe organisatie op een mooie locatie in Amsterdam (het EMEA HQ) 37 Nationaliteiten. Goede voorzieningen. Internationale doorgroei mogelijkheden. Geweldig Platform. Zeer dinamische cultuur.

    Minpunten

    De management structuur laat te wensen over. Er is weinig ruimte voor Personal Development en Coaching. Weinig betrokkenheid.

    Verder lezen
  6. "sterk groeiend bedrijf met wat groeipijnen"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij ServiceNow

    Pluspunten

    zeer dynamisch, goede verloning, sterk team

    Minpunten

    hoge werkdruk, groeipijnen, management is soms te XLS focussed

    Verder lezen

    Reactie van ServiceNow

    August 27, 2019ServiceNow Representative

    dank je :)

  7. Nuttig (11)

    "Do something, anything about the nepotism- it looks pathetic."

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Sales 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als bij ServiceNow gewerkt

    Pluspunten

    Geweldige cloud oplossing. Het bedrijf verkoopt een geweldig product. Ze hebben een goede reputatie ivm het product en een aantal zeer tevreden klanten in de US.

    Minpunten

    Heel erg onaangename en koude sfeer met een sterk politieke Hire/Fire cultuur. Lokaal kleinzielig micro-management, als iemand niet voldoet aan de “persoonlijke” verwachtingen van de manager zal je simpelweg op een willekeurige manier eruit gegooid worden, behaalde quota’s en kwaliteit telt niet meer.Interne strijd tussen sales om hun omzet / klanten en bonussen te claimen. 3 Country Managers op 3 jaar tijd in BeLux, dit zegt veel over de mentaliteit van het bedrijf. Ze maken veel beloftes die ze niet waar kunnen maken, of misschien zelfs niet waar willen maken (cfr RSU’s).

    Verder lezen
  8. "Geweldig bedrijf, Amerikaanse cultuur"

    3.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij ServiceNow voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Geweldig product en marktkansen. Geweldige mensen bij de niet-VS kantoren die allemaal hard werken en plezier maken.

    Minpunten

    De Amerikaanse cultuur is overheersend. Het hoofdkantoor staat niet-VS onderdelen van het bedrijf niet toe onafhankelijk te werken. Micromanagement vanuit het hoofdkantoor in de VS is voor veel mensen die daar niet vandaan komen frustrerend. Veel silo's dus het duurt lang voordat beslissingen worden genomen.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel

    Reactie van ServiceNow

    August 27, 2019ServiceNow Representative

    We're glad that overall, you enjoyed your experience at ServiceNow. We value all of our employees and offices around the world, and we believe that the incredible diversity of backgrounds, experiences, and locations help us better serve our customers. We wish you the best in your next phase!

  9. Nuttig (2)

    "Zeer goed product en bedrijf"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Senior Technical Support Engineer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij ServiceNow voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    ServiceNow heeft een fantastisch platform en zeer professionele werknemers

    Minpunten

    Micromanagement werkt niet, en het is een reden waarom mensen hier niet willen werken.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  10. "PSm"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - CSM in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij ServiceNow voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Competitief salaris. Jong, sexy bedrijf. Fijne kantoorfaciliteiten

    Minpunten

    Managers worden op managers gestapeld. Weinig tijd om echt werk uit te voeren omdat je overal constant verslagen over moet schrijven zodat de managers beter uit de bus komen wanneer zij moeten vergaderen met het hogere management.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
Er zijn 22 reviews gevonden