1,0
7 jun 2018
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
Milwaukee, WI
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Ze hebben een aantal geweldige mensen die voor hen werken, de parkeergarage is een leuke functie omdat het gebouw in het centrum van MKE is
Minpunten
Management was verschrikkelijk, niets was ooit georganiseerd of duidelijk. Geen duidelijke paden om omhoog te gaan binnen het bedrijf, tenzij je iemand aan de top kent; Op verdiensten gebaseerde promoties zijn hier een leugen. Trainen is een grap; ze gooien mensen in rollen waarvoor ze niet klaar of getraind zijn en het is zinken of zwemmen. Statistieken zijn belachelijk in vergelijking met industriestandaarden en ze zullen je op elk moment van de dag bedriegen met commissiebonussen.