Pluspunten
Geweldige ervaring met het werken met Office 365-producten en -infrastructuur. Werk vanuit huis. In het verleden geweldig team en kennisbank. (Nu een nadelen, aangezien het management er alles aan heeft gedaan om teamwerk en samenwerking te beperken.)
Minpunten
Loon onder het gemiddelde. Benedengemiddelde aftakas. Geen mogelijkheid om te verhogen. Geen doorgroeimogelijkheden. Het management heeft geen voeling met de realiteit van de baan. Geen werkzekerheid. Massale ontslagen vinden minstens één keer per jaar plaats. Je wordt bijna nooit herkend voor je werk. Als je wordt herkend, wordt je nooit beloond. Nadat ons was verteld dat we de dag hadden gered en drastisch waren verbeterd, kregen we ook te horen dat we een uitbetaling van 8% ontvingen. De meesten van ons verdienen verhogingen en we verliezen gemiddeld $ 300 per maand met een opzegtermijn van twee weken. NIEUW: Tijdens de Covid-19-crisis dreigt het bedrijf nu met beëindiging als ze geen doktersverklaring verstrekken voor 3 afwezigheden in een periode van 90 dagen. Dit waren voorheen 3 afwezigheden in een periode van 30 dagen. We worden momenteel geconfronteerd met een wereldwijde pandemie en we zouden niet om onnodige redenen naar een dokter moeten gaan. Dit is hoe ziekten zich verspreiden. Als ik een klein griepgeval heb, kan ik niet werken. Naar de dokter gaan helpt niet. Van mij eisen dat ik een dokter betaal en mogelijk Covid-19 contracteert voor een doktersbriefje is absurd.