Pluspunten
geweldige locatie met een mooi uitzicht (als je het geluk hebt om aan de lichte kant van het gebouw te zitten) fantastische kantine
Minpunten
Het is een verschrikkelijke werkplek, elke week vertrekken er mensen en velen zijn depressief. De meeste mensen ontvingen een relocatiepakket, wat inhoudt dat ze 18 maanden moeten blijven als ze dat niet willen terugbetalen. In de app-afdeling van het bedrijf verkoopt niemand iets, waardoor er geen commissies zijn en geen geld om het relocatiepakket uit eigen zak terug te betalen. Dus zitten mensen vast en zijn ze zeer gefrustreerd. Gebrek aan verkoop gaf management het idee dat ze hun werknemers moesten micromanagen, wat ze in belachelijke mate doen. Het werk bestaat voornamelijk uit 'cold calling'. Als je wilt weten hoe het is om hier te werken, probeer je dan de verschrikkelijkste werkomgeving voor te stellen. Stel je dit nu 3 keer zo erg voor. Dat zou je ongeveer een idee moeten geven.