Pluspunten
- Kantine is geweldig en het personeel is zeer vriendelijk - Geweldige locatie in stadscentrum
Minpunten
Blijf er ver vandaan! Trap niet in de loze beloftes die gemaakt worden tijdens het wervingsproces. Anders raak je in shock want met je het slechtste voorstellen kom je nog niet in de buurt... Mensen verkopen hier niet. Nu zijn de producten niet de beste op de markt, ze zijn ook niet de slechtste. Er is geen ondersteuning om je te helpen verkopen, mensen worden niet getraind in wat ze moeten doen. Er zijn genoeg trainingen over hoe je de te gecompliceerde systemen zou moeten beheren (# vastindejaren80). Recruiters vertellen je misschien anders, maar ongeveer 5% bereikt hun doel, nog eens 15% verkoopt één product of meer ... de rest verkoopt niets. In de laatste 3 maanden, is heel het management vertrokken samen met veel andere verkopers. De helft van de etage is helemaal leeg. Mensen rennen hier weg. De enige reden waarom hier nog mensen zijn is omdat ze vast zitten in het verhuispakket dat ze moeten terugbetalen als ze binnen 18 maanden al vertrekken. Tegen die tijd zijn ze emotioneel uitgeput. Trap er niet in... er is geen toekomst hier. Het schip is al zinkend en de mensen vertrekken in grote aantallen! als je waarde aan jezelf, je carrière en je gezondheid hecht...blijf weg! Je bent beter dan dit