Cover image for ISM eCompany

ISM eCompany

Review toevoegen

Reviews van ISM eCompany

Bijgewerkt op 22 sep. 2022

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
47 van meer dan 49 reviews gevonden

Karel van der Woude
  1. 5,0

Erg leuk, veel vrijheid

22 sep. 2022 - Digital Strategist in Rotterdam

Pluspunten

- Vrijheid - Leuke klanten en opdrachten - Sfeer = super - Unique gebouw (kantoor)

Minpunten

- Geen bonussen - Vakantiedagen (25)

2. 5,0
    Huidige werknemer

Geweldig bedrijf om voor te werken

20 jul. 2021 - Senior Recruiter in Rotterdam

Pluspunten

- Ontwikkelingsmogelijkheden - Medewerkerstevredenheid - Band met collega's - Informele sfeer

Minpunten

Ik kan geen minpunten verzinnen

3. Kom bij ISM eCompany werken
    Meest recente vacatures
  4. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Een hele fijne werkgever

19 apr. 2021 - Marketing Executive in Rotterdam

Pluspunten

MT vindt werknemerstevredenheid belangrijk. Fijne collega's en een goede sfeer onderling. Mooie cases voor leuke klanten. Gaaf kantoor.

Minpunten

Kantoortuin kan een beetje lawaaierig zijn, maar je krijgt een goede koptelefoon.

5. 5,0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Fantastisch bedrijf, toffe sfeer, helaas te ver weg

15 jan. 2021 - Senior E-mail Marketing Specialist in Rotterdam

Pluspunten

Echt een superleuk bedrijf, goede werksfeer, er doet je aan niks ontkomen. Er wordt veel ondernomen en aangeboden. Ruimte om jezelf te verbeteren en ook om nieuwe dingen te proberen. Had het bedrijf in Eindhoven of dichterbij Eindhoven gelegen dan had ik er zo graag weer opnieuw willen werken, maar Rotterdam is te ver om werk en privé goed te kunnen combineren. Ik heb alleen maar lof voor mijn lieve en leuke ex-collega's! Verder positief: Tafeltennis, Collega's, Gratis trainingen en evenementen bijwonen

Minpunten

Als ik dan toch iets moet verzinnen, dan is dat dat in mijn tijd er maar 1 keer per week een gezamenlijke lunch was, maar door het tafeltennissen maakt dat het meer dan goed!

6. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Een bedrijf in beweging

8 apr. 2019 - Anonieme werknemer in Rotterdam

Pluspunten

Veel vrijheid om ondernemend bezig te zijn en een verschil te maken. Mooie en zichtbare klanten.

Minpunten

Prachtig om op een bijzondere locatie te werken (Van Nelle fabriek), maar in een oud gebouw gaan nog wel eens dingen stuk.

7. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Een plek waar je echt dingen kan neerzetten

13 sep. 2017 - Anonieme werknemer in Rotterdam

Pluspunten

Leuk bedrijf, successen worden echt goed gevierd, korte lijnen, groeit hard, niet hiërarchisch, je kan echt projecten oppakken die het bedrijf en de business impacten.

Minpunten

Omdat je zoveel en snel kan bouwen en de business zo snel veranderd zijn er geen grote gestandaardiseerde groei paden. Als je dus veel kaders nodig hebt en je gestandaardiseerde ontwikkelprogrammas zoekt dan zal het nog wel even wennen zijn (omgekeerd krijg je wel ontwikkelmogelijkheden die gericht zijn op jouw individuele behoeften ipv one size fits all).

8. 5,0
    Huidige werknemer

Dynamisch en vooruitstrevend full-service bureau

7 sep. 2017 - Anonieme werknemer

Pluspunten

- Mooie klanten om voor te werken - Veel kennis in huis - Open cultuur/sfeer - Veel ruimte voor eigen initiatief

Minpunten

Geen idee. Niet van toepassing

9. 4,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuke werkgever in een super mooi pand

21 sep. 2017 - ECommerce Consultant in Rotterdam

Pluspunten

Inspirerende werkomgeving Leuke collega's Uitdagende klanten en projecten Succes worden op een leuke manier gevierd We bestaan al 25 jaar! :)

Minpunten

Kan soms wat rumoerig zijn vanwege de open ruimte

10. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Sfeervolle organisatie met oog voor de werknemers

6 sep. 2017 - Online Advertising Consultant in Rotterdam

Pluspunten

- Veel feestjes - Één van de snelstgroeiende bedrijven in Nederland - Specialistische kennis - Zelfontwikkeling staat hoog in de vaandel - Het werken voor grote namen - Veel meer...

Minpunten

Ik kan zo snel niet echt minpunten benoemen.

11. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Super goed bedrijf!

6 sep. 2017 - E-commerce Success Manager in Rotterdam

Pluspunten

- Jong bedrijf met veel talent om je heen waar je veel van kunt leren. - Veel ruimte om zelf ondernemend bezig te zijn en te blijven leren. - Erg leuke werksfeer waar iedereen zich al snel thuis voelt.

Minpunten

- Geen R&D waardoor innovatie/doorontwikkeling van kennis en diensten soms sneller zou kunnen.

Weergave: 1 - 10 van 17 reviews
</>Embed

Veelgestelde vragen over ISM eCompany-reviews

ISM eCompany heeft een algemene beoordeling van 4,4 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 49 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 88% van de werknemers zou werken bij ISM eCompany aanraden aan vrienden en 86% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 3% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van ISM eCompany hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3,7 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij ISM eCompany. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -2% verslechterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 88% van de werknemers van ISM eCompany vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden ISM eCompany met een waarde van 4,4 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4,2 voor cultuur en waarden en 4,0 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij ISM eCompany-werkzoekenden

Werkt u bij ISM eCompany? Deel uw ervaringen

ISM eCompany-foto van: Having fun
Alle foto's weergeven

Gelieerde bedrijven

Sana CommerceEasygenerator

Werkzoekenden die zochten naar ISM eCompany, hebben ook gekeken naar

ISM-logo
ISM

3,7

29 reviews
Vergelijken

Glassdoor heeft 49 reviews over ISM eCompany die anoniem zijn geplaatst door werknemers van ISM eCompany. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of ISM eCompany bij u past.