4,0
18 jul 2012
Huidige werknemer, meer dan 1 jaar
Amsterdam
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Geweldige mensen en veel mogelijkheden om veel te leren! Bovendien heeft het een goede structuur om veel mensen te leren kennen. De meeste medewerkers zijn hebben een hoog niveau en zijn echt toegewijd om voor het bedrijf te werken. Ik vind onze missie erg goed! Het verbeteren van mensenlevens door middel van zinvolle innovaties!
Minpunten
Bureaucratie en daardoor trage besluitvorming. Daarnaast is het verloop van mensen zeer hoog. Ik heb in twee jaar tijd drie verschillende managers gezien. Ik denk niet dat dat gezond is.