Decent company but freelancers-unfriendly - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ING

3,0
31 jul 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Large company, many departments, overall good atmosphere, interesting projects

Minpunten

Internals can be very patronizing towards externals and freelancers. Just because they are paid via a different payrol. Internals are very often Peter Principles.

Ontdek andere reviews over ING

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good team with significant learning opportunities for recent graduates.

Minpunten

long hours, lack of transparency around full time hiring.

4,0
22 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good culture and environment to be in, wfh policy

Minpunten

Too many management changes happening

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle