TOPdesk Software Developer Reviews

6 van meer dan 261 reviews gevonden

4.6
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werken als junior developer bij TOPdesk

Jun 2, 2020 - Junior Software Developer in Delft

Pluspunten

Fijne werksfeer, goeie work-life balance, gemiddeld jonge werknemers, leuk kantoor, veel opties om te leren, woon-werkverkeer wordt vergoedt (OV), erg veel vrijheid en flexibiliteit. Ik ga emigreren naar Australie en vertrek daarom bij TOPdesk, anders had ik er nog jaren met plezier gezeten denk ik. Zeker aan te raden!

Minpunten

Kan geen minpunten verzinnen voor TOPdesk

2. 4.0
    Voormalige stagiair(e), minder dan 1 jaar

Stage Software Developer

Jun 2, 2021 - Software Developer in Delft

Pluspunten

Werken in teamverband met andere stagaires Sfeer Expert begeleiding Geen 'overtime'

Minpunten

Je werkt aan een van te voren bedacht vast project. Hierdoor heb je niet een goed beeld wat je kan verwachten wanneer je wilt gaan werken als software developer.

3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuke werkgever

May 6, 2018 - Software Developer in Delft

Pluspunten

TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

Minpunten

Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Vrijheid, Vertrouwen, Verantwoordelijkheid

Sep 16, 2016 - Software Developer in Delft

Pluspunten

Vrijheid, Vertrouwen, Verantwoordelijkheid... De drie pijlers waarop TOPdesk zijn beleid ten behoeve van werknemers heeft opgebouwd. Dit is in alles te merken. Er is veel ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. Het is knap om te zien dat deze club met veel jonge mensen in staat is om ook tijdens een grote groei toch deze drie kernwaarden overeind te houden.

Minpunten

Soms worden totaal zichtbare oplossingen voor een (potentieel) probleem niet meteen uitgevoerd omdat het ideeën proces eerst moet worden doorlopen. Dit helpt niet altijd als slagvaardigheid vereist is.

5. 5.0
    Huidige werknemer

Internationaal topbedrijf met Nederlandse wortels

Sep 17, 2016 - Software Developer in Delft

Pluspunten

- Goede sfeer met erg vriendelijke collega's - Sterk product met veel enthousiaste klanten - Veel aandacht voor usability en kwaliteit - Internationale expansie in Europa en de rest van de wereld - Veel doorgroeimogelijkheden: je kunt heel veel kanten op - Volop nieuwe ontwikkeling met interessante technische uitdagingen - Er wordt flink geinvesteerd in de medewerkers (opleidingen, conferenties, boeken, etc.)

Minpunten

- De lunch in het kantoor in Delft is te lekker, dus je zou bij TOPdesk wel wat zwaarder kunnen worden... ;-)

6. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Ultieme stimulans van het creatieve process

Dec 19, 2017 - Software Developer in Delft

Pluspunten

Ruimte om je creatieve zijde te ontdekken Flexibele uren Zelf de controle over wanneer je werkt Veel opleidingsmogelijkheden Leuke werksfeer Informeel, maar professioneel

Minpunten

Na 5 jaar is management de enige manier om door te groeien

Weergave: 1 - 6 van 6 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen