Reviews voor TOPdesk | Glassdoor.nl

Reviews van TOPdesk

Bijgewerkt op 7 okt 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.7
96%
Aanbevelen bij een kennis
95%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO Wolter Smit
Wolter Smit
137 Beoordelingen
  1. Uitgelichte beoordeling

    "Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet Vertrouwen Verantwoordelijke en gezellige collega's Mogelijkheid tot ontwikkeling Open Minded Platte organisatiestructuur

    Minpunten

    Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

    Advies aan management

    De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

    TOPdesk2019-07-16
  2. "Geweldig bedrijf met unieke cultuur"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Vertrouwen, vrijheid en de bijbehorende verantwoordelijkheid. Open en informele sfeer.

    Minpunten

    Niet van toepassing, ik weet ze in ieder geval zo snel niet.

    TOPdesk2019-08-01
  3. Nuttig (1)

    "TOPdesk is een prima werkgever."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    TOPdesk is een mooi bedrijf om voor te werken. Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen zijn hier niet alleen kernwaarden die ergens in een mooie whitepaper staan, maar écht de manier waarop gewerkt wordt. De sfeer tussen collega's is goed en je krijgt in het dagelijks werk genoeg kansen + de vrijheid deze goed in te vullen. Ik ben als starter bij TOPdesk (support) begonnen en heb er ruim 6 jaar gewerkt, in... die tijd ben ik doorgegroeid naar product owner en heb ik enorm veel kunnen leren, waar ik nu nog steeds profijt van heb.

    Meer weergeven

    Minpunten

    De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is. Tevens merk je dat met de groei van het bedrijf politiek/onderlinge verhoudingen een rol spelen.

    Advies aan management

    Houd de cultuur in stand en wees scherp op gedrag dat daar niet binnen past. Check daarnaast de salarissen tegen de markt en pas die aan waar nodig.

    TOPdesk2019-06-18
  4. "Open, persoonlijk ambitieus"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

    Minpunten

    Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

    Advies aan management

    Keep up the good work! De cultuur en het bedrijf zijn echt uniek.

    TOPdesk2019-04-23
  5. "Summer internship"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Senior management
    Voormalige stagiair(e) - Anonieme stagiair(e) 
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als bij TOPdesk gewerkt

    Pluspunten

    Open en informeel bedrijf. Veel aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

    Minpunten

    Het is niet echt mogelijk om heel hoog door te groeien.

    TOPdesk2019-04-09
  6. "Goed voor eerste ervaringsjaren"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - IT Business Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Open, vrije cultuur, leuke collega's

    Minpunten

    Ontwikkeling is voornamelijk horizontaal, weinig verticaal. Hoge werkdruk door te weinig FTE.

    Advies aan management

    Neem meer mensen aan, across the board. Niet alleen consultants.

    TOPdesk2019-04-04
  7. "Een prachtig startpunt voor een loopbaan"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij TOPdesk

    Pluspunten

    Een oprecht vriendelijke sfeer Veel aandacht voor persoonlijke groei Leven hun eigen kernwaarden ook echt na

    Minpunten

    Salaris is relatief laag Door de grootte van het bedrijf kan het lastig zijn snel te schakelen

    TOPdesk2019-01-16
  8. "Great Atmosphere"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige freelancer - Anonieme freelancer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als bij TOPdesk gewerkt

    Pluspunten

    Great atmosphere, friendly colleagues, good work, life balance

    Minpunten

    Little growth opportunities within deparment

    TOPdesk2019-01-02
  9. "Wat een top bedrijf!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige contractwerker - Lead Generation in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als bij TOPdesk

    Pluspunten

    Super fijne sfeer, met een echte open-mind mentaliteit. Binnen TOPdesk voel je je al snel meer dan welkom! Ook is er genoeg ruimte voor een ontspannen break, zodat jij zelf het tempo, je taken, en je prive-werk balans kan bepalen!

    Minpunten

    De lunch is verslavend lekker...

    Advies aan management

    ga zo door!

    TOPdesk2018-12-16
  10. "Erg fijn bedrijf met veel ruimte voor eigen ideeen"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - IT Professional in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 8 jaar

    Pluspunten

    Ontspannen informele werksfeer, superfijne collega's, iedereen is bereid je te helpen. Veel uitjes en activiteiten worden georganiseerd en ook internationaal zijn er mogelijkheden. Erg leuk bedrijf om te werken en veel te doen en leren.

    Minpunten

    Manier van beoordelen werkte demotiverend. Na een aantal jaren is het lastig om in de diepte echt door te groeien en kan de uitdaging wegraken.

    Advies aan management

    Blijf groei en uitdaging stimuleren en faciliteren.

    TOPdesk2018-11-21
Er zijn 84 reviews gevonden