Reviews voor TOPdesk | Glassdoor.nl

Reviews voor TOPdesk

Laatst bijgewerkt 27 juli 2018
101 reviews

Filter

Filter

VoltijdDeeltijd

4,9
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
84 beoordelingen

101 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. Uitgelichte review

    "Leuk, jong bedrijf om voor te werken"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

    Minpunten

    Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

    Advies aan management

    Ga zo door!


  2. "Integer, open en ambitieus"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking.

    Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Advies aan management

    Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

  3. "Plezier om te werken met een fijne groep mensen"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Autonomie, een fijne werksfeer waarin je prima ondersteund wordt en bijzonder fijne mensen als collega

    Minpunten

    De uitdaging is om vakinhoudelijk interessant te blijven voor jong talent

    Advies aan management

    Houd de focus op cultuur en je belangrijkste kapitaal: de mensen die iedere dag weer hun beste beentje voor komen zetten


  4. "Bedrijf met vertrouwen in de mensen"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Bij TOPdesk krijg je de mogelijkheid om je functie in te vullen zoals jij dat wil. Dat geeft heel veel vrijheid en de mogelijkheid om je bezig te houden met de aspecten waar jouw interesses en talenten liggen. Daarnaast is het een jong bedrijf met veel energie en behulpzame mensen. De scrumwerkmethode vind ik ook erg prettig: je weet wat er in de komende twee weken van je verwacht wordt. En laatste groot voordeel is dat ze erg scherp zijn op je werk/privé-balans.

    Minpunten

    De vrijheid gaat erg ver. Als je bij TOPdesk begint, kun je je wat verloren voelen. Dat is iets wat je moet liggen. Hou je van meer kaders? Dan is een andere werkgever voor jou wellicht beter. Daarnaast is het doel van je sprint (twee/drie werkweken) duidelijk, maar op langere termijn kan de visie wat beter gecommuniceerd worden (ik weet dat er genoeg over nagedacht wordt, maar dat spijpelt niet altijd helemaal door in de organisatie). Tot slot: je moet waarde hechten aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Als je alleen kijkt naar het salaris, ben je bij TOPdesk niet het beste uit.


  5. "Leuke werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd.

    Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

    Minpunten

    Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.


  6. "Toffe en uitdagende job"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Support in Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Support in Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Geen echte functiebeschrijving
    Ruimte voor talentontwikkeling
    Eigen traject en agenda in handen
    Veel vrijheid
    Oog voor de persoon achter de medewerker

    Minpunten

    Door de grote vrijheid, dien je zelf voor structuur en invulling te zorgen. Als je hier niet goed mee om kunt, is dit niet het geschikte bedrijf voor jou.


  7. "Fijne werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Veel vrijheid
    Leuke collega's
    Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

    Minpunten

    Soms is er geen parkeerplek

  8. "Aangename en flexibele werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Accountmanager in Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Accountmanager in Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    - Jong en dynamisch team
    - Opleidingsmogelijkheden om te leren
    - Voldoende vrijheid en flexibiliteit
    - Goede work/life balance
    - Voldoende mogelijkheden voor afwisselende taken

    Minpunten

    - Financiële vergoedingen kunnen beter richting marktconformiteit
    - Volwassenheid en expertise naar de markt toe, aanzien worden als 'though leader' kunnen in België nog zeker voldoende stappen gezet worden

    Advies aan management

    Er is ruimte voor voldoende vrijheid en flexibiliteit maar hier schuilt ook het gevaar in dat mensen verloren lopen en te weinig concrete houvast krijgen welke richting ze moeten uitgaan.


  9. "Junior finance specialist"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Berchem, Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Berchem, Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Open-minded bedrijf
    Kansen voor zelfontplooiing
    Verticale en horizontale doorgroeimogelijkheden

    Minpunten

    Momenteel geen minpunten op te merken


  10. "Ruimte voor ontwikkeling"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Als je initiatiefrijk en ambitieus bent kunnen er veel dingen gebeuren. Binnen 3 jaar zit ik op een plek binnen het bedrijf waar ik niet gedacht had te kunnen komen. Veel ruimte om je eigen baan te creëren als je die ruimte ook pakt. Het uitdiepen van je eigen rol is goed mogelijk en maakt dat je je eigen werk kunt vormen. Ook internationaal!

    Minpunten

    Diezelfde vrijheid kan ook verlammend werken.
    Primaire arbeidsvoorwaarden zijn misschien niet wat je elders kan verwachten, maar bovenstaande pluspunten en de secundaire voorwaarden compenseren dat.

    Advies aan management

    Recent ingezette veranderingen, zoals bijvoorbeeld een transitie naar een Agile organisatie en verhuizing naar een nieuw pand, zijn de goede weg. Ook de verschuiving van het doel van de organisatie om Service Excellence na te streven, zoals intern als bij klanten is erg gaaf.


101 van 113 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen