Reviews van TOPdesk

Bijgewerkt op 29 apr 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
4,6
95%
Aanbevelen bij een kennis
97%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
171 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten(in 18 reviews)

  • "Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen(in 12 reviews)

Minpunten
Meer pluspunten en minpunten
Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
  1. "Fantastische werkgever"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 5 jaar

    Pluspunten

    Veel aandacht voor de werknemer d.m.v. coaching en groei binnen de organisatie.

    Minpunten

    Organisatie ontbreekt soms wat aan structuur.

  2. "Op zoek naar zichzelf"

    4,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Business Unit Manager in Delft
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Alle collega's zijn ontzettend behulpzaam. Hele open vriendelijke cultuur. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima geregeld. Vrij platte organisatie Goede organisatie om je eerste stappen in het bedrijfsleven te zetten.

    Minpunten

    Bedrijf is zichzelf een beetje aan het kwijt raken. De mooie filosofie van de 3 V's wordt in de praktijk steeds minder. Steeds meer bureaucratie en mensen die toch behoefte hebben aan kaders waardoor steeds meer mensen hun plasje ergens over moeten doen. Dat is jammer want daardoor worden de 3 V's steeds minder sterk gevoeld. Het bedrijf is z'n nieuwsgierigheid kwijt. Primaire arbeidsvoorwaarden zijn matig. Doorgroei mogelijkheden is heel erg beperkt.

    Verder lezen

  3. COVID-19

    "Leuke collega's, slechte arbeidsvoorwaarden"

    1,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Product Consultant in Delft
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Leuke en behulpzame collega's, veel activiteiten.

    Minpunten

    Te laag salaris voor hoog opgeleide mensen en geen financiele extra's. Ook neemt TOPdesk in deze pandemie nog veel mensen aan. Dit heeft als keerzijde dat ze ook heel makkelijk zijn geworden in mensen ontslaan. Gaat het wat minder met je tijdens deze corona tijden, dan is ontslag makkelijker dan het bieden van (mentale) hulp. Door de hoge werkdruk zijn er veel collega's met burn-outs, angst aanvallen of andere mentale klachten. Horizontale structuur. Daardoor kun je niet echt doorgroeien, ook niet in salaris.

    Reactie van TOPdesk

    May 4, 2021HR-adviseur

    Vervelend om te horen dat je dit zo bij TOPdesk ervaart. We staan altijd open voor jouw feedback en hopen dat je dit ook al eerder met je Talent Lead hebt kunnen bespreken.

  4. "Veel vrijheid en vertrouwen, wordt gestimuleerd te ontwikkelen"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Corporate Recruiter in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 3 jaar

    Pluspunten

    Cultuur, leuke mensen, focus op ontwikkeling, mensgerichte organisatie

    Minpunten

    Als je het lastig vind om zelf verantwoordelijkheid te pakken en initiatief te tonen past de organisatie net wat onder jou. Salaris is net wat onder gemiddeld

  5. Nuttig (1)

    "Fijne bedrijfscultuur"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Recruiter in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Open/ informele bedrijscultuur, jonge omgeving, veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

    Minpunten

    Soms een beetje te weinig structuur

  6. Nuttig (2)

    "Leuk voor bepaalde mensen, niet hoog salaris"

    3,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Technisch product specialist in Delft
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Gezellig kantoor, leuke collega's, veel activiteiten

    Minpunten

    Niet super tof als je niet van feesten bent, Laag salaris voor de functie, Langzame groei, Veel burnouts om je heen

    Verder lezen
  7. "Top werkgever"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Recruiter 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, ruimte om projecten op te pakken en een hele fijne werkomgeving met toffe collega's.

    Minpunten

    Geen vanuit mijn kant :)

  8. Nuttig (1)

    "Leuk bedrijf, mooie startersbaan"

    4,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - IT Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij TOPdesk gewerkt

    Pluspunten

    Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten. Gezellige bedrijfscultuur, vooral veel jonge mensen. TOPdesk biedt met de functie van IT Consultant een leuke startersbaan. Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen. Als jij van je laat horen, dan is er voor jou erg veel mogelijk. En logisch, maar bij TOPdesk zijn de ondersteunende afdeling super goed georganiseerd en op elkaar afgestemd.

    Minpunten

    De functie kan voor mensen met een universitaire master vrij snel minder uitdagend worden. Je kunt wel uitdaging halen uit nevenwerkzaamheden of (eigen) projecten. Die vrijheid krijg je en dat is mooi. Het startsalaris is niet hoog, maar hier wordt intern continu over geëvalueerd. Er zijn weinig doorgroeimogelijkheden binnen de functie, maar wel buiten de functie (andere werkzaamheden, andere functies). Er is weinig top-down beleidsvoering, waardoor enerzijds medewerkers veel ruimte krijgen voor eigen initiatief, maar anderzijds de organisatie ook wat stuurloos kan aanvoelen.

    Verder lezen
  9. "Super werkgever"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Student in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Vrijheid, vertrouwen en goede sfeer

    Minpunten

    De Mario Kart kamer is soms bezet ;)

  10. Nuttig (1)

    "Leuk bedrijf"

    4,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Account Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    Erg leuk bedrijf Veel vrijheid en verantwoordelijkheid Leuk product Tevreden klanten

    Minpunten

    Salaris is aan de lage kant

Weergave: 1 - 10 van 84 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of