Reviews voor TOPdesk | Glassdoor.nl

Reviews van TOPdesk

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 130 reviews gevonden

4.8
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
96%
Aanbevelen bij een kennis
98%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO Wolter Smit
Wolter Smit
109 Beoordelingen
  1. Uitgelichte beoordeling
    Nuttig (1)

    "Integer, open en ambitieus"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking. Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd...

    Meer weergeven

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Advies aan management

    Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

    TOPdesk2018-07-17
  2. "Superfijne werkgever!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Recruiter in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Oprecht Vrijheid Fijne collega's Iedereen is gelijkwaardig en staat open voor ideeen

    Minpunten

    Tot op heden niet ontdekt!

    TOPdesk2019-05-16
  3. "Open, persoonlijk ambitieus"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

    Minpunten

    Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

    Advies aan management

    Keep up the good work! De cultuur en het bedrijf zijn echt uniek.

    TOPdesk2019-04-23
  4. "Goed voor eerste ervaringsjaren"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - IT Business Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor 2 jaar

    Pluspunten

    Open, vrije cultuur, leuke collega's

    Minpunten

    Ontwikkeling is voornamelijk horizontaal, weinig verticaal. Hoge werkdruk door te weinig FTE.

    Advies aan management

    Neem meer mensen aan, across the board. Niet alleen consultants.

    TOPdesk2019-04-04
  5. "TOP werkgever"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Business Consultant in Berchem, Antwerpen
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Super tof bedrijf met een leuke dynamiek. De cultuur bestaat uit vrijheid, openheid en vertrouwen. Hierdoor kan je je eigen agenda inplannen als consultant. Doordat het parallelle trajecten zijn bij klanten, ziet iedere dag er volledig anders uit. Ook moet je je niet beperken tot enkel consultancy, maar mag je ook altijd deelnemen aan andere coole projecten.

    Minpunten

    Door de vrij vlakke structuur zijn de groeimogelijkheden beperkt

    Advies aan management

    Meer communicatie naar de werknemers

    TOPdesk2019-02-25
  6. "Een prachtig startpunt voor een loopbaan"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij TOPdesk

    Pluspunten

    Een oprecht vriendelijke sfeer Veel aandacht voor persoonlijke groei Leven hun eigen kernwaarden ook echt na

    Minpunten

    Salaris is relatief laag Door de grootte van het bedrijf kan het lastig zijn snel te schakelen

    TOPdesk2019-01-16
  7. "junior accountmanager"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij TOPdesk

    Pluspunten

    Er is ruimte voor zelfontplooing en creativiteit

    Minpunten

    Door de vrijheid kan je zich als nieuwe werkgever overdonderd voelen

    Advies aan management

    nieuwe werkgevers beter begeleiden

    TOPdesk2018-12-27
  8. "Super leuk bedrijf"

    SterSterSterSterSter
      Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 

      Ik heb gewerkt bij TOPdesk

      Pluspunten

      Een hele leuke informele werksfeer met veel jonge en ambitieuze collega's.

      Minpunten

      Niet heel veel doorgroeimogelijkheden, doordat het een platte organisatie is. Dat is aan de andere kant ook weer positief.

      TOPdesk2018-11-26
    • "Erg fijn bedrijf met veel ruimte voor eigen ideeen"

      SterSterSterSterSter
      • Werk/privé-balans
      • Cultuur en waarden
      • Carrièremogelijkheden
      • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
      • Senior management
      Voormalige werknemer - IT Professional in Delft
      Aanbevolen
      Positief vooruitzicht
      Goedkeurende mening over directeur

      Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 9 jaar

      Pluspunten

      Ontspannen informele werksfeer, superfijne collega's, iedereen is bereid je te helpen. Veel uitjes en activiteiten worden georganiseerd en ook internationaal zijn er mogelijkheden. Erg leuk bedrijf om te werken en veel te doen en leren.

      Minpunten

      Manier van beoordelen werkte demotiverend. Na een aantal jaren is het lastig om in de diepte echt door te groeien en kan de uitdaging wegraken.

      Advies aan management

      Blijf groei en uitdaging stimuleren en faciliteren.

      TOPdesk2018-11-21
    • "Sollicitatieprocedure"

      SterSterSterSterSter
        Huidige werknemer - Anonieme werknemer 

        Ik werk voltijd bij TOPdesk

        Pluspunten

        Na het kennismaken met meerdere TOPdesk medewerkers werd het me duidelijk waarom zij er al vele jaren werkzaam zijn. Prettige club!

        Minpunten

        Wellicht kan de procedure ietwat ingekort worden.

        Advies aan management

        Ga zo door!

        TOPdesk2018-11-01
      Er zijn 130 reviews gevonden