Reviews voor TOPdesk | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Reviews voor TOPdesk

Laatst bijgewerkt 15 februari 2018
87 reviews

Filter

Filter

VoltijdDeeltijd

4,8
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
73 beoordelingen

87 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. "Leuk, jong bedrijf om voor te werken"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

    Minpunten

    Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

    Advies aan management

    Ga zo door!


  2. "Ruimte voor ontwikkeling"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Als je initiatiefrijk en ambitieus bent kunnen er veel dingen gebeuren. Binnen 3 jaar zit ik op een plek binnen het bedrijf waar ik niet gedacht had te kunnen komen. Veel ruimte om je eigen baan te creëren als je die ruimte ook pakt. Het uitdiepen van je eigen rol is goed mogelijk en maakt dat je je eigen werk kunt vormen. Ook internationaal!

    Minpunten

    Diezelfde vrijheid kan ook verlammend werken.
    Primaire arbeidsvoorwaarden zijn misschien niet wat je elders kan verwachten, maar bovenstaande pluspunten en de secundaire voorwaarden compenseren dat.

    Advies aan management

    Recent ingezette veranderingen, zoals bijvoorbeeld een transitie naar een Agile organisatie en verhuizing naar een nieuw pand, zijn de goede weg. Ook de verschuiving van het doel van de organisatie om Service Excellence na te streven, zoals intern als bij klanten is erg gaaf.


  3. "Ultieme stimulans van het creatieve process"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Ruimte om je creatieve zijde te ontdekken
    Flexibele uren
    Zelf de controle over wanneer je werkt
    Veel opleidingsmogelijkheden
    Leuke werksfeer
    Informeel, maar professioneel

    Minpunten

    Na 5 jaar is management de enige manier om door te groeien


  4. Is dit nuttig? De community is er afhankelijk van dat iedereen deelt – Review anoniem toevoegen


  5. "Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

    Minpunten

    De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.


  6. "TOPwerkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft
    Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    - Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert
    - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken
    - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

    Minpunten

    - Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig.
    - Geen traineeprogramma voor starters

    Advies aan management

    Investeer in goede coaches. In Nederland zie je steeds meer klachten mbt overspannenheid. Dit is bij TOPdesk te voorkomen door mensen goed te begeleiden in hun (vaak eerste) baan.


  7. "Open organisatie met veel mogelijkheden"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk

    Pluspunten

    TOPdesk biedt een open organisatie waarin initiatief nemen wordt gestimuleerd. Hierdoor liggen er veel kansen voor de medewerkers en wordt doorgroeien gestimuleerd. Tevens kent TOPdesk een cultuur van gezelligheid, geborgenheid en respect waardoor het de ideale plek is om te groeien.

    Minpunten

    Door de mogelijkheden binnen TOPdesk en het gebrek aan gebaande paden zal TOPdesk niet voor iedereen de ideale organisatie zijn.


  8. Nuttig (3)

    "Fijne en sociale werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Accountmanager in Utrecht
    Huidige werknemer - Accountmanager in Utrecht
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    - Hoge mate aan flexibiliteit
    - Veel mogelijkheden om door te ontwikkelen
    - Weinig tot geen hiërarchie
    - Fijne collega's, die altijd bereid zijn om te helpen

    Minpunten

    - Op dit moment zijn er geen minpunten. Hooguit zou ik iets meer behoefte hebben aan kaders in mijn dagelijks werk.


  9. "Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales Representative in Delft
    Huidige werknemer - Sales Representative in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    - Een gezellige sfeer op de werkvloer
    - Veel vrijheid om eigen plannen uit te werken
    - Nieuwe collega's worden zeer goed in het bedrijf opgenomen
    - Heel flexibele bijbaan voor naast je studie
    - Veel ontwikkelingsmogelijkheden
    - Elke vrijdag borrel en veel leuke feesten!

    Minpunten

    - Voor mij is het niet om de hoek, maar we verhuizen naar een nieuw kantoor naast Station Delft.

    Advies aan management

    Keep up the good work!


  10. Nuttig (1)

    "Elke dag met veel plezier naar mijn werk"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Online Marketeer in Delft
    Huidige werknemer - Online Marketeer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    Vrijheid om eigen projecten te starten, hierdoor weinig sleur. Je bent niet elke dag met hetzelfde bezig. Omdat ik veel ruimte en verantwoordelijkheid krijgt, ben ik extra gemotiveerd om het zo goed mogelijk te doen. Binnen de organisatie krijg je ook de mogelijkheid om door te groeien naar nieuwe functies.

    Minpunten

    Mijn verdieping ziet er wat ouderwets uit, maar gelukkig zitten we per januari 2018 in een gloednieuw pand!

    Advies aan management

    Blijf zo doorgaan en blijf transparant in de communicatie, zodat iedereen altijd overal op de hoogte is.


  11. "Prima werkgever, zeker voor starters"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Technical Product Consultant in Delft
    Huidige werknemer - Technical Product Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    Leuke collega's
    Goede sfeer
    Veel kansen om te leren en jezelf te verbeteren

    Minpunten

    Het (start) salaris is lager dan bij vergelijkbare bedrijven.
    De afdeling verkoop heeft een eigen bonus systeem, terwijl de rest van het bedrijf een winstdeling krijgt. Dit geeft een oneerlijk gevoel, als sommige collega's, die niet persé harder werken, wel een bonus krijgen en de rest niet.

    Advies aan management

    Zie minpunten


87 van 99 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen