Reviews van TOPdesk

93 van meer dan 263 reviews gevonden

4.4
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
Pluspunten
  • "Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten(in 18 reviews)

• "Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen(in 12 reviews)

• Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 7 reviews)

• "Voor mij persoonlijk geen minpunten(in 7 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Sales and Marketing Summer Internship

Jul 29, 2021 - Sales and Marketing Summer Internship

Pluspunten

Ontzettende bereikbare collega's, iedereen is altijd bereid om je helpen. Je komt binnen in een warm bad. Ik heb in no time veel kunnen leren en je krijgt de vrijheid om jezelf te ontplooien. Verder is de lunch geweldig.

Minpunten

Door corona kon je helaas niet nog vaker op kantoor zijn.

2. 4.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werkomgeving

Jul 29, 2021 - Summer Intern in Delft

Pluspunten

Opties om jezelf te ontwikkelen op de vlakken die je wilt. Vrijheid om ideeën aan te dragen. Focus op je carrière loopbaan en je competenties. Een hele prettige werksfeer

Minpunten

Veel jonge werkenemers, waardoor minder samenwerking met erg ervaren werknemers

3. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuk bedrijf, vooral aan te raden voor starters

Jun 16, 2021 - Consultant in Delft

Pluspunten

- Collega's - Veel vrijheid - Leuke feestjes - Als starter een goede plek om snel veel te leren - Veel vertrouwen

Minpunten

- Salaris: startsalaris is nog wel redelijk gemiddeld volgens mij, groei daarna is een stuk lastiger. - Groei: er zijn niet veel senior rollen om naar toe te groeien die écht interessant zijn

2 personen vonden deze review nuttig
    4. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

De werknemer staat voorop

Jun 7, 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

De werknemer staat voorop bij TOPdesk. Er is ruimte voor waar jij behoefte aan hebt: uitdaging wanneer je het opzoekt, rust wanneer je het nodig hebt. Fijne collega’s en prima arbeidsvoorwaarden.

Minpunten

De bedrijfscultuur is voornamelijk te merken tijdens het werken op kantoor. Tijdens remote werken wordt deze beleving iets minder.

5. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Fijne organisatie

Jun 21, 2021 - HR- Recruiter in Delft

Pluspunten

Leuke collega's Veel vrijheid (om je eigen rol jezelf eigen te maken) Oog voor werknemer Internationale samenwerking

Minpunten

Door corona missen veel mensen nu de cultuur

6. 5.0

Fijne werkgever

Jun 1, 2021 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Als starter heb ik ontzettend veel kunnen leren binnen de IT sector bij TOPdesk. Ik krijg veel ruimte om me te kunnen verdiepen in onderwerpen die mij interesseren (naar eigen keuze). Daarnaast is TOPdesk als werkgever ontzettend fijn, goede secundaire voorwaarden, een aanrader.

Minpunten

Weinig ruimte om naar kantoor te gaan tijdens de corona crisis.

7. 4.0

Mooie mensen, slechte beloning

Jun 17, 2021 - IT Consultant in Delft

Pluspunten

Hele goede collega's met hoogopgeleide niveau. De sterkste kant van TOPdesk zit bij de mensen. Alle collega's zijn benaderbaar en iedereen probeert te helpen als je met iets zit.

Minpunten

Door de pandemie kan je de cultuur van het bedrijf niet proeven. Daardoor zijn er ook heel veel mensen anders gaan nadenken over hun werk. Aantal mensen hebben het bedrijf ook verlaten. De financiele waardering mist heel erg. Andere bedrijven betalen meer voor hoogopgeleiden

2 personen vonden deze review nuttig
    8. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Op zoek naar zichzelf

Mar 15, 2021 - Business Unit Manager in Delft

Pluspunten

Alle collega's zijn ontzettend behulpzaam. Hele open vriendelijke cultuur. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima geregeld. Vrij platte organisatie Goede organisatie om je eerste stappen in het bedrijfsleven te zetten.

Minpunten

Bedrijf is zichzelf een beetje aan het kwijt raken. De mooie filosofie van de 3 V's wordt in de praktijk steeds minder. Steeds meer bureaucratie en mensen die toch behoefte hebben aan kaders waardoor steeds meer mensen hun plasje ergens over moeten doen. Dat is jammer want daardoor worden de 3 V's steeds minder sterk gevoeld. Het bedrijf is z'n nieuwsgierigheid kwijt. Primaire arbeidsvoorwaarden zijn matig. Doorgroei mogelijkheden is heel erg beperkt.

9. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Fijne werkgever, ruimte voor ontwikkeling en veel vrijheid

May 31, 2021 - Recruiter in Delft

Pluspunten

Vrijheid, ontwikkeling, persoonlijk, jong, internationaal

Minpunten

De vrijheid zorgt ervoor dat je weinig kaders hebt. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan, omdat niemand je zal vertellen wat je moet doen.

10. 5.0
      Huidige werknemer

Fijne werkgever

May 18, 2021 - Corporate Recruiter in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven. Ruimte voor initiatief en creativiteit. Fijne sfeer, weinig hierarchie en leuke collega's.

Minpunten

Beslissingen worden soms wat traag genomen.

Weergave: 1 - 10 van 93 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen