Reviews voor TOPdesk | Glassdoor.nl

Reviews voor TOPdesk

Laatst bijgewerkt 6 mei 2018
94 reviews

Filter

Filter

VoltijdDeeltijd

4,9
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
80 beoordelingen

94 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. "Leuke werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd.

    Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

    Minpunten

    Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.


  2. "Toffe en uitdagende job"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Support in Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Support in Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Geen echte functiebeschrijving
    Ruimte voor talentontwikkeling
    Eigen traject en agenda in handen
    Veel vrijheid
    Oog voor de persoon achter de medewerker

    Minpunten

    Door de grote vrijheid, dien je zelf voor structuur en invulling te zorgen. Als je hier niet goed mee om kunt, is dit niet het geschikte bedrijf voor jou.

  3. "Fijne werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Veel vrijheid
    Leuke collega's
    Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

    Minpunten

    Soms is er geen parkeerplek


  4. "Aangename en flexibele werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Accountmanager in Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Accountmanager in Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    - Jong en dynamisch team
    - Opleidingsmogelijkheden om te leren
    - Voldoende vrijheid en flexibiliteit
    - Goede work/life balance
    - Voldoende mogelijkheden voor afwisselende taken

    Minpunten

    - Financiële vergoedingen kunnen beter richting marktconformiteit
    - Volwassenheid en expertise naar de markt toe, aanzien worden als 'though leader' kunnen in België nog zeker voldoende stappen gezet worden

    Advies aan management

    Er is ruimte voor voldoende vrijheid en flexibiliteit maar hier schuilt ook het gevaar in dat mensen verloren lopen en te weinig concrete houvast krijgen welke richting ze moeten uitgaan.


  5. "Junior finance specialist"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Berchem, Antwerpen (België)
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Berchem, Antwerpen (België)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Open-minded bedrijf
    Kansen voor zelfontplooiing
    Verticale en horizontale doorgroeimogelijkheden

    Minpunten

    Momenteel geen minpunten op te merken


  6. "Ruimte voor ontwikkeling"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Huidige werknemer - Product Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Als je initiatiefrijk en ambitieus bent kunnen er veel dingen gebeuren. Binnen 3 jaar zit ik op een plek binnen het bedrijf waar ik niet gedacht had te kunnen komen. Veel ruimte om je eigen baan te creëren als je die ruimte ook pakt. Het uitdiepen van je eigen rol is goed mogelijk en maakt dat je je eigen werk kunt vormen. Ook internationaal!

    Minpunten

    Diezelfde vrijheid kan ook verlammend werken.
    Primaire arbeidsvoorwaarden zijn misschien niet wat je elders kan verwachten, maar bovenstaande pluspunten en de secundaire voorwaarden compenseren dat.

    Advies aan management

    Recent ingezette veranderingen, zoals bijvoorbeeld een transitie naar een Agile organisatie en verhuizing naar een nieuw pand, zijn de goede weg. Ook de verschuiving van het doel van de organisatie om Service Excellence na te streven, zoals intern als bij klanten is erg gaaf.


  7. "Leuk, jong bedrijf om voor te werken"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

    Minpunten

    Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

    Advies aan management

    Ga zo door!

  8. "Ultieme stimulans van het creatieve process"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Ruimte om je creatieve zijde te ontdekken
    Flexibele uren
    Zelf de controle over wanneer je werkt
    Veel opleidingsmogelijkheden
    Leuke werksfeer
    Informeel, maar professioneel

    Minpunten

    Na 5 jaar is management de enige manier om door te groeien


  9. "Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

    Minpunten

    De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.


  10. "TOPwerkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft
    Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    - Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert
    - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken
    - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

    Minpunten

    - Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig.
    - Geen traineeprogramma voor starters

    Advies aan management

    Investeer in goede coaches. In Nederland zie je steeds meer klachten mbt overspannenheid. Dit is bij TOPdesk te voorkomen door mensen goed te begeleiden in hun (vaak eerste) baan.


94 van 106 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen